En grotte, vandfald og en helt vild solopgang

Asia » Indonesia » Java » Malang
September 1st 2017
Published: September 1st 2017

Ahoy! Nogle tætpakkede dage i Malang og omegn er overstået, vi har virkelig fået set en masse. Da nogle af tingene lå ret tæt op ad hinanden tidsmæssigt, har vi dog måtte okse lidt rundt, og til tider måtte undvære den gode nattesøvn (og kæmpet med sygdom). De sidste dage i Yogyakarta fik vi set nogle grotter (Goa på Indonesisk), bla. en enorm en af slagsen, Goa Jomblang. Vi vidst... Read Full Entry

Photos are below

2nd September 2017

Hej onkel gutternas haptus
Hej onkel. Det ser dejligt ud hvor du er. Vil du gerne tage en lille Buddha med hjem til mig. Hvad tænkte du da du så ægte vulkaner? Jeg savner dig. Kram fra Bella
4th September 2017

Hi bruder.... FEDTTTTTT du lige ringede bro, det var skønt og høre fra dig:-) WOWWWW hvor er det en smuk natur I oplever, det er der vist ej meget der kan hamle op med rundt om i verden og sikke nogle billeder du får taget, tænker at Nat Geo helt sikkert mangler en fotograf af din kalibre. De der vandfald ved Sumper Pitu, den der grotte, den der bounty beach, den sol opgang over Bromo, de vulkaner og så lige en tur i en lille pis Toyota Land Cruiser - I'm lost for words:-) Det må vel næsten være mere, end hvad en enkelt person kan håndtere af indtryk, på så rimelig kort tid - den øverste processor må absolut køre på højtryk:-) Jeg håber du lige når og smide en runde mere på bloggen inden I atter drager vest på (OBS til en 15-16 grader), vil rigtig gerne se billeder fra Papua New Guinea og jeres lille ferie paradise på pæle i vandet? En lille info til dig: atol, ringformet koralø med en lavvandet lagunesø i midten. Den forekommer i troperne, især blandt øerne i Stillehavet. Dannelsen af en atol indledes med koralvækst langs kysten af en ø, ofte en gammel vulkanø....!!! Og så kan du i øvrigt godt komme hjem, det er sku tid til og dele 2 øl brormand;-o) Nyd nu resten af jeres eventyr... Kærlig hilsen storebrormand
5th September 2017

Pulanglah ke kami saudara, kami merindukanmu:-)

Tot: 0.08s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb