Dag 8

Asia » Indonesia » Bali » Sanur
September 16th 2008
Published: September 16th 2008

Zondag 14 september,
Vandaag voelde pa zich weer iets beter, is mee geweest naar het ontbijt, hij voelde zich nog wel wat slapjes.
Om tien uur werden ma en ik opgehaald door Angung, om te shoppen op de Pasar, de mannen bleven uiteraard in het hotel.
Eerst naar de "Pasar seni", en daarna naar de "Pasar waruntu", het was er bij beide erg druk, maar vooral warm, geen zuchtje wind, en alles staat erg dicht op elkaar.
Rond 1 uur waren we weer in het hotel, normaal shoppen we wel wat langer, maar met deze temparaturen, ben je het al snel zat!!!

Pa en Leon zaten lekker op het strand, een biertje te drinken, en daar hebben we ook even wat gegeten.
Er loopt een pad langs het strand, en die kun je helemaal uitlopen, als je wilt naar Kuta.
Je loopt dan langs allemaal restaurantjes en winkeltjes.
Hebben een stuk gelopen (heerlijk in de wind), en hebben toen wat gedronken in de "Double dutch"
dit is een heel gezellig tentje, met een nederlandse eigenaar, heb je trek in een frikandel speciaal, bitterballen, of een broodje kroket, dan moet je daar zijn!!
Leon maakte gelijk even van de mogelijkheid gebruik, en vroeg of ze daar zijn "cluppie" uitzonden, en ja hoor half negen s'avonds was de aftrap!!
Toen we klaar waren in de Double dutch, op ons gemakkie weer naar het hotel gelopen, onderweg kwamen we langs "Fidel" die we eerder in de week ontmoet hadden, met dat ajax shirtje!!
Leon zei tegen hem dat ie dus die avond voetbal ging kijken in de Double dutch.
Fidel vroeg of hij met hem mee mocht kijken, rond acht uur s'avonds hebben we hem opgehaald, van zijn werk. Fidel is een hele lieve man, heeft helemaal niet veel geld, heeft 1 zoontje, en zijn vrouw is zwanger van de tweede.
Hij heeft toen de hele avond gezellig voetbal mee zitten kijken, uiteraard hebben we hem ook met ons mee laten eten en drinken!
Leon had weer een topavond, want ajax had gewonnen!!
Na de wedstrijd is Fidel weer naar zijn kraampje gelopen, en moest weer werken!!
Hij had over de hele dag nog maar RP 20.000 verdient!!! ( 1 euro en 40 cent)
Wij zijn weer naar het hotel gelopen, en lekker vroeg ons bedje in gedoken, want morgenochtend vroeg gaan wij met onze chauffeur Wajang de hele dag op pad.
Dengan cinta

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb