Dag 7

Asia » Indonesia » Bali » Sanur
September 13th 2008
Published: September 13th 2008

Zaterdag 13 september,
Vanochtend, voor ons doen laat wakker, rond half 10.
Had wel al de wekker gezet op 6 uur, zodat Leon, handdoeken kon neerleggen, want dat is wel een nadeel, je moet er vroeg bij zijn. Leon was nog te vroeg want ze delen pas handoeken uit om half 7
( je krijgt badhandoeken van het hotel), dus daar zat ie dan....klaarwakker!!!
Toen ik wakker was ben ik gelijk gaan kijken hoe het met pa was, en zijn bedje was leeg...!!!
( er zit een deur tussen beide kamers)
Ma zei:hij zit in de lobby!!
Eenmaal aan de ontbijt tafel, zag ik dat hij nog niet beter was..na het ontbijt is hij gelijk weer naar zijn bedje gegaan, en is er niet meer uit geweest.

Wij moesten ook nog geld halen, dus op naar de dichtsbijzijnde pinautomaat.
Hadden voor vandaag wel een uitstapje gepland met onze "chauffeur Wajan", maar hebben deze verzet naar maandag.
Eigenlijk hebben we deze dag lekker op het strand en aan het zwembad doorgebracht, en zijn weer een stuk bruiner geworden!!!
Rond half 9 een restaurantje opgezocht, en lekker gegeten!

Op de terugweg naar het hotel, had Leon zijn maatje gevonden, een Balinees met een AJAX shirt!!!
Deze man wist heel veel over het nederlandse voetbal te vertellen, en was ook een paar maanden in nederland geweest.
Zeker een uurtje in zijn winkeltje rondgekeken, en hadden het gevoel, dat we wel wat MOESTEN kopen, al was het maar een armband, dus gelijk maar drie gekocht, en een ketting!!!
Daarna nog even een sateetje bij de "afhaalindo"gehaald voor pa, en toen naar het hotel.
Inmiddels is het alweer half 12 dus gaan zo lekker naar bed.

14th September 2008

Hum al beter??
Hoi balineesjes Is Hum al wat opgeknapt??? Hoop het want dat is klote natuurlijk op zo'n mooie reis! Lees dat hij goed heeft gerust dus misschien heeft dat geholpen. groetjes en nog veel plezier daar.
14th September 2008

het gaat de goede kant op....!!!
hallo allemaal, vandaag gaat het al wat beter met pa, hebben vandaag een flinke wandeling langs het strand gemaakt...!! en oom rob je berichtje is aangekomen hoor!! dikke kus van ons

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb