Second day and third day in Bali Paradise...

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
August 30th 2011
Published: September 2nd 2011

Partey.. Endelig nok energi til en fest.. 😊

Planen for dagen var ganske enkel. Fortsette på det nye rushet vi prøvde igår. Nemlig surfing.
Tidlig opp for å dra til stranda. Ved vår faste bod/surfebrett utleie. Leide vi noen brett og bare hev oss ut i vannet. Denne dagen også med instruktør den første timen, og så leide vi videre alene for å prøve selv.

Og heldigvis så var det like morro alene, men det er vanskelig. Det er mer vitenskap enn flaks. Skal vite mye om hvordan bølgen oppfører seg

Resten av dagen tilbrakte vi på stranda ved surfeboden, og ble kjent med nye mennesker. Idag ble vi kjent med danskene og slovaken. Danskene Phillip og Mattias + slovaken Nate. Danskene skal backpacke i 6 mnd! (og vi syns 1 mnd er lenge!)
Det beste med å sitte ved surfeboden er at det er gratis, kontra alle de strandsengene som koster cash. Her får gode strandstoler, alltids kald drikke, mulighet for å spille sjakk (DH), og ikke minst et forum for å snakke bare piss. Fordi det er som å være på en guttecamp der det kommer 110% bullshit ut av alles lepper. Derfor har vi det så jævlig morro.

Så det blir Bin Tang (ØL), mens man sitter og venter på de gode bølgene. 😊

Så bærer det avsted for sen lunsj, da dro vi med hele gjengen. Danskene, slovaken, Peruaneren, og Tyske Lisa. Det ble et sted med Colombiansk mat denne gangen. Herlig miks.. 😊

Så bar det avsted til stranda igjen, før vi avtalte å møtes for kvelden med sen middag, og så PARTEY! 😉

Så da bar det hjem til hotellet. Dusj, og finne frem rene klær. (Som heldigvis det ikke var mangel på takket være Laundy service), og så ut. Denne gangen var den italiensk resturant som fikk besøk av den gærne gjengen. 30,000 Rhupier. som er rundt 20 kroner for en italiensk pizza. Lovely´! 😊

Etter en god måltid, og enda mer bullshit så bar det ut for å teste utelivet, og her kommer det som er morsomt. Hvis man er litt kjent, så kan man dra fra sted til sted og få Happy Hour fra alle stedene, enkelte steder har til å med gratis drikke. Så, vi startet på Black Mamba. Rolig sted, vi var så og si de eneste, men det var halvpris på Bin Tang (øl), de hadde et biljardbord, og storskjerm hvor de viste surfing. Perfekt sted til å lade opp batteriene igjen etter en godt måltid.

Så gikk vi videre til et karaokested. Hvor danskene tok helt av. Etter å ha shottet Arak (Ris sprit fra Bali), og når noen fra gjengen tar helt av, så joiner resten. Så plutselig har man en miks av 7 gærne backpacker turister som dyrker det middelmåde karaokebandet/coverbandet som spiller. Herlig.. Men med 28-29 grader ute, og kun noen vifter inne på utestedet så gikk vi videre

Tar sin tid å få med absolutt alle til riktig tid. Men så var vi avgårde til The Engine Room. Som er en herlig klubb, her er det 2 for 1 drikke. (selv ølet), de har noen innleide balinsere som danser ved inngangen, i helt vanlige klær. Det morsomme med det er at gata rett over (fordi det er en bilvei imellom). står det mellom 100-200 japanere/kinsere (same same, but different) og knipser bilder av danserne. Barnefamilier, single, gamle. u name it. alle typer. Weird. Men vi gikk inn til The Engine Room, alle fikk fylt opp med leskedrikker. Så bar det avgårde til scenen. Alltids en scene, og der det er en scene så skal den danses på. (kun idioter er fornøyde med gulvet). Vi gikk opp i høyden. Hvor det var lasere, røykmaskiner og en såpeboblemaskin.

Tot: 0.112s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0872s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb