Ontbrekende foto's


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
August 12th 2009
Published: August 12th 2009
Edit Blog Post

Dears,

Op vakantie gaan met een nieuwe laptop kan voor verrassingen zorgen...
Op de een of andere manier heb ik een programmatje niet geïnstalleerd om te kunnen uploaden of zo iets..
Zodoende zal ik van tijd tot tijd wat pics op mn hyves-pagina zetten:
www.sillycat.hyes.nl

Ramon, als je nog een tip hebt??

Liefs Chantal

Advertisement



12th August 2009

Beter iets dan niets!
Ha die Chantal!!! SUPER leuk om je eerste blog te lezen!!! Klinkt erg goed allemaal! Ik zie tropische toestanden voor me... Voor je idee: hier staat het op het punt om te gaan regenen!!! Je mist he-le-maal niets dus!!!! Jaloers!!!!! Nu even technisch :D : Opzich kan je sowieso foto voor foto uploaden hoor volgens mij. Als je kiest voor 'Add single Phote' dan kan je gewoon op de ouderwetse manier via een verkenner schermpje naar je foto's gaan en een foto uploaden. Zo kan je foto voor foto in ieder geval uploaden (niet ideaal maar okay). Ze hebben tegenwoordig ook de optie 'add multiple foto's' en dan zou er een soort programmaatje geinstalleerd moeten worden waarna je meerdere foto's tegelijk kan uploaden. Maar dat zou gewoon via de travelblog site automatisch binnen moeten komen hoor... Kan me niet voorstellen wat je dan 'mist'. Oh wacht, het is toch niet zo dat je iets van een dot net framework mist OF een java runtime omgeving? Dat zou wel eens heel goed kunnen idd.... Als je mij even de preciese error geeft dan kan ik je aangeven waar je een en ander kan downloaden!!! Hahahahaha, leuke vakantie activiteit he!!!! :-)) Voor onze vakantie heb ik de tas 'electronica' al bijna helemaal ingepakt :-) Nog HEEL VEEL plezier daar, geniet er van, en laat maar weten als je nog technische ondersteuning nodig hebt!!!! Maar nogmaals met de losse upload zou het sowieso moeten werken!!!! Enjoy to the max!, Ramon
13th August 2009

hi en hoe is het daar/warm of nat. hier 22 grad. wordt vd week nog tropisch. wanneer vertrekken jullie naar Ambon.
14th August 2009

naar Ambon
Toevallig sta ik net op het punt om nog wat lekkers te eten alvorens naar de airport te gaan voor de vlucht naar Ambon om 21.50uur. Ik heb er al zin in!! Op Bali is het hier elke dat zo'n 33graden... Niets te klage

Tot: 0.049s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0306s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb