tilbake i kuta

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
June 29th 2009
Published: June 29th 2009

hotellet som sandra til slutt fikk tak i var ikke saa fint som det saa ut til. da katrine satte seg paa sengen , kolapset den. sandra hastet paa do, men der var det ingen dopapir, vasken fungerte heller ikke. utelyset fungerte heller ikke og det var ikke vasket der. men men, frukost var inkludert og vi gledet oss stort til den. men nok en skuffelse, den besto av 1 plane pannekake og en grumesete kaffe. heldigvis er det nok av resturanter rundt her. i dag sto vi opp kl 8 for aa surfe, deilig. vi har hatt noen rolige kvelder her paa kuta. i gaar dro vi med de finske en kar fra irland og en kar i fra calefornia ut aa hadde en kjempe middag! utrolig koslig aa mote nye folk aa hore deres historie. i dag er det fest! tiger. en lokal strandgutt har bursdag og feiringen skal foregaa paa stranden. vi handler inn pizza, drikke og vi skal prove aa faa tak i fyrverkeri. gleder oss! gjengen fra australia, england og irland kommer oxo tilbake hit i dag, saa det kommer til aa bli en livlig kveld!

29th June 2009

haha
skulle likt å sett ansiktsuttrykkene deres når alt på hotellet gikk galt:P bra dere får dere noen rolige kvelder også, så dere ikke er heeelt utslitte når dere kommer til australia;) morsomt å møte nye mennesker!! spennende:) heldige jenter! solen skinner, er 30 grader og skal på jobb. hurra? kos dere videre babes!

Tot: 0.125s; Tpl: 0.012s; cc: 16; qc: 68; dbt: 0.0702s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb