Dwars door India

Asia » India » Uttar Pradesh » Varanasi
June 9th 2008
Published: June 21st 2008

Hoe een mens zich toch op stang kan laten jagen! Na ettelijke waarschuwingen waren we op het ergste voorbereid toen we de Indische grens overstaken, maar we waren vastbesloten: het land zou twee kansen krijgen en als het ons dan niet meeviel zouden we resoluut vertrekken. Zonder excuses, zonder pardon. Wat waren wij (en al degenen die ons nodeloos waarschuwden) verkeerd! India zou vies en vuil, on... Read Full Entry

Photos are below

Haji AliHaji Ali
Haji Ali

Moskee in het water, vlak voor de kust van Mumbai
Funky timesFunky times
Funky times

DJ Yves op jacht naar brocanterie in Chor Bazaar, Mutton Street, Mumbai
Inflatie van de marktInflatie van de markt
Inflatie van de markt

Een paar blanke gezichten op Crawford markt brengt steeds een spectaculaire inflatie van de Indische Rupee met zich mee...
Micro-slaapje op Crawford marktMicro-slaapje op Crawford markt
Micro-slaapje op Crawford markt

Geen moment van de dag wordt onbenut gelaten
Moesson in MumbaiMoesson in Mumbai
Moesson in Mumbai

Trouw, stipt, hardnekkig en bijzonder nat

22nd June 2008

Eindelijk!
Eindelijk kunnen we meegenieten van Indië en Yves, nu heeft de barbier U wel heel fel gesoigneerd!!! Fijn om te lezen dat Indië jullie zo goed bevalt al zal Nonkel Jos zijn steentje daartoe ook wel hebben bijgedragen. Blijf genieten en hou ons op de hoogte. Dikke kus, M&P
25th June 2008

Weer heel toffe foto's en commentaren. Ik verwachtte ook niet veel van Indië, maar nu heb ik precies weer een reisbestemming bij... Geniet nog van de regen, want hier is het helse zomer..

Tot: 0.129s; Tpl: 0.009s; cc: 22; qc: 97; dbt: 0.0997s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb