159.den - Udaipur


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Udaipur
February 12th 2013
Published: May 25th 2013
Edit Blog Post

Do Udaipuru sme dosli skoro rano o 4/30.Z Bombaju sme vyrazali o 11/00.Pytam sa spolusediaceho inda ci je toto udaipur,vraj nie,nakoniec ma sofer ohlasuje aby som vystupil. Fakt inteligencia indov.

Po vystypeni do velkej zimy sa na mna hned vrhli riksaci,prva ponuka za 300rupi,dalsia uz len za 200rupii do mesta. Cvoci. Cez cestu som skocil na placky,nic moc,aspon caj zahrial.

Vytipovane ubytko bolo cca 4km,tak som zapol gps a vydal sa po tmavych ulickach tohto vraj romantickeho mesta. Gps ma opat viedlo roznymi skratkami, teda inak povedane zastrcenymi ulickami ale strach som nemal,som si pripadal ako v dakej pc hre,sledujem mobil s mapkou a drzim sa trasy,zrazu prekazka, stekajuci psi,menim trasu a ide sa dalej,opat stekajuci psi ale tito proti mne uz trochu pobehli,radsej berem nohy na ramena a skusam ulicku kde stekal len jeden pes a bola odtial pocut hudba. Pes tam bol a stekal furt,z miestneho chramu odkial sla rytmicka hudba vysiel ind a ukazuje,ze mozem v pokoji prejst ,pes mi nic nespravi. Tak rychlim tempom prechadzam a pokracujem v hrani mojej hry.

Dostavam sa do prveho ubytka,full,dalsie su volne ale vysoke ceny 700,500,350 rupii.Nemozem sa zbavit nadhanaca,furt so mnou chodi,nakonec uz stracam nervi a nechavam sa nim odviest do daslieho ubytka. Cena 300 rupii,zjednavam aspon na 280,dvojpostel,share sprcha.Byvam v indskom dome spolu s indskou rodinou co to tu prenajima. Maju este zvlast pristavbu a tam lepsie ubytka ale tam isiel s cenou iba na 350 rupii. Som k.o. padam do postele,ostanem tu len noc a ide sa dalej. Po case opat turecky zachod.

Prvy krat na mojej ceste sa mi podaril upchat turecky zachod,inde ked som aj hodil papier v pohode to slo splachnut ale tento nie,no co uz.

Po 3,5 hod spanku sa budim a idem kuknut mesto. Klasicke indicke mesto, bordel, spina, hovna, kravy a otravny indovia,fakt uzasne romanticke mesto. Obzrel som jazero ,mestky palac (indicka demencia,za fotka chceli 200rupii),palac slaby, skoda navstevy. Akurat tu chystali kulisy na dake vystupenie.

Dalej som pokracoval k hradbam,zastavil sa na placku,ind bol v soku,ze som zjedol iba 3ks. Po hradbami som sa osviezil pijatikou kukol blizku nadrz Dudh talai,kde sa indovia umyvali,resp prali si tu a vydal sa na watch tower.Ide tam aj lanovka ale vystup je v pohode,cca 15.min. Cestou som stretol skupinku indickych opic,ktory po mne pokrikovali fuck you fuck you. Vyhlad z vrchu hradieb bol fajn. Videl som aj ostrovcek kde sa natacala jedna cast jamesa bonda. ten je tu popularny skoro v kazdom ubytku premietaju jeho film.

Z hradieb so meste zisitl kolko stoi vylet na tento ostrov,ale kedze mali opat dvojite ceny vyprdol som sa na nich.

Potom som pokracoval na statnu bus stanicu pri kruhovom objazde.Presiel som prvy zeleny park v indii,zastavil sa v cestovke,privat do mt abu stoji 220rupii,na nete som vybavil maily.Dobra sprava,domov dorazil konecne balik z malajzie (tusim po 2,5 mesiaci),trochu pomackany ale nevykradnuty. Fajn sprava ,v jaipure mam dohodnuteho prveho CS v indii.

Na bus stanici zistene,ze busy do mt.abu idu kazdu hodinu,prvy o 5/00,no teda idu len do abbu,odtial treba zobrat dalsi co ma vyveze hore do dediny. Celkom by ma to malo stat 160rupii,no uvidime aka bude nakoniec realita.

V meste som si opat doprial bezmasitu stravu,kupil kilo hrachu za 30rupii,majitelka ubytka mi povedala,ze normalna cena je 15-20rupii,parada teda zas ma osmekli. Ale moja chyba,som nezjednaval ale zas kto mohol cakat,ze odrbavaju uz aj 10 rocne deti.

Na ubytku som chcel pomoct domacim rozchodit net,co im zrazu prestal ist,furt im hadzalo hlasenie,chybne heslo,to som nahodil,porobil co som vedel a furt nist.Nakonec vysvitlo,ze stary debil vymenil simkarty a preto to nefungovalo. Zbytocne som nad tym maturoval pol hodinu.

Domaca vravela,ze india sa zasadnou rychlostou meni,uz sa nectia tolko tradicie ako dakedy. Inokedy sa dohodla svadba medzi rodinami a bolo vybavene,cul aj ked sa dohodne este maju pravo mladomanzelia svadbu stopnut ak sa sebe nepozdavaju,inokedy to nebolo mozne.

Obaja majitelia nepracaju a ziju len z toho co im daju zarobit cudzinci ked sa u nich ubytuju. Inak ubytovali sa tu cinania,tych indovia moc v laske nemaju ,taktiez ani japoncov a korejcov. Kvoli tomu,ze sa tu vzdy ubytuju len na jeden den a hned padia dalej ale podla mna hlavne kvoli tomu,ze tieto rasy vedia lepsie zjednavat ako ostatny a preto ich moc indovia neosklbu.

Ich synator (mozno 11 rokov) je cely zhavy do hrania pc hier,naposledy nieco stahoval a odpalil cely comp. Dost sa zaujima o zivotne prostredie,vysvetloval mi ake su zle plastove flase atd. Co som pozeral,tak ucebnice matematiky,prirodne vedy mal v anglictine.

Zajtra chcem odtialto vypadnut uz o 7/00. Nech som cim skorej prec z tejto diery (myslim cele mesto,nie ubytko)

V jaislameri je od 23-25/2 pustny festival,skoda,ze ho nestihnem.

Pri ubytku je mesita,furt hulakaju.V meste je dost pakistancov aspon podla vlajok co im vysia z domov.

Vecer skusim ist na jedlo niekde kde maju free wifi,potom sprcha a spanok

naklady

ubytko pri lake hotely - 280rup
coca cola 0,2l - 10rup
vstup do palaca - 100rup
masala utpam - 50rup
hrach 1kg - 30rup
placka 3x - 30rup
net 0,5hod - 15rup
voda 2l - 30rup
vegetarianske nudle 2x - 80rup
mirinda 0,2l 2x - 20rup

foto
http://min.us/mb0g5HEB1LXmPc


Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0388s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb