160.den - Mt.Abu


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Mount Abu
February 13th 2013
Published: May 26th 2013
Edit Blog Post

Rano v pohode budicek.

Este po mne majitelka chcela aby som zaplatil za noc,co ti sije ,sak som platil manzelovy. Vcera mi este chceli velkodusne predat veceru,zbytky co nedojedli.

Na bus stanicu som isiel opat vdaka mojmu priatelovy z mobilu,sygic. Opat ma to dalo najkratsou trasou, t.j. bocne ulicky plne smeti,hovien,koz,krav a neskutocneho bordelu a samozrejme nesmeli chybat otravny riksaci.

Na bus stanici mensi problem najst moj bus. Jeden sofer ma posielal na nastupiste c.7. Tam pusto,iba tam sedela jedna indka,ta kukala na mna s otvorenu hubu. Tak som radsej siel na informacie,tam ma poslali k nastupistu c.6.Tam kupenu listok,bus odchadzal za 20.min. Batozinu som dal dozadu do nakladneho priestoru,mal som mensie lepy aby mi ju niekto neslohol,bo tam nestal ziadny clovek v uniforme,obsluhoval to len volaky ind,neskor zistene,ze sprievodca.

V buse vedla mna sedel ind,furt mi volaco hovoril ale nist som mu nerozumel. Indovia maju strasnu anglictinu,nie zeby moja bola lepsia ale im neni nic rozumet, inde som s komunikaciou medzi domorodcami problem nemal ale tu je to hruza.

Konecne sme isli po normlanej ceste,prvy krat v indii,klasicka dialnica,vau. Obcas sme sa ale i tu museli vyhnut stadu krav,koz. Pred jednou odbockou sme to svihli skratkou,sup ho do protismeru na dialnici. Este ,ze tu neni velka premavka.

Po 3 hodinach sme dosli na Abu road,tu som prestupil do dalsieho statneho busu,dalsia kraksna. Za hodinu sme uz boli na mt.abu. Cesta isla stale dokopca, same zatacky,priemerna rychlost 30km/hod.

Este pred vstupom do dediny nabehol do busu vyberci,bolo si treba zakupit vstup do mt.abu,par indov sa riadne rozculovalo.

V tomto buse boli zvacsa same mlade indske pary.

Po vystupeni na konecnej som sa vybral do tur.infocentra. Totalna neochota ale aspon mi dal mapu s ubytkami.

Pri tomto info centre bola aj prva cestovka,bohuzial busy do Jaisalmeru odtialto nechodia (LP klamalo) takze sa musim prepravit do Johdpuru a ist az odtial.

Nadhanac tu bol len jeden (izba 450rupii) ale ja som siel do vytipovaneho shree ganesh hotela (odporucanie LP),izba za 300rup s vlastnou sprchou,dala sa aj za 150 rup ale so share sprchou. Som si povedal,ze si doprajem trochu komfortu,tak som siel do tej drahsej.

Prieskum mesta bol extra rychli,mestecko je uplne mini. Fajnove horske mestecko, bordel minimalny, ako keby som ani nebol v indii. Na uliciach same atrakcie,jazdy na konoch,tocene zmrzliny. Vela indov sem chodi travit medove tyzdne tak je to tu aj tomu prisposobene. S jednym parom som si pokecal,dal som si tocenu zmrzlinu,presol miestny trh a siel si pospat do ubytka.

V ubytku prevereni trek,cena 700rupi,za 4 hodiny vratane obeda.Fakt palka len za chodenie po horach,sa na to mozem vyprdnut,to si prejdem sam,len skoda,ze to tu neni oznackovane tak ako u nas.

Po spanku som sa vydal opat do mestecka,stary majitel (vlastny to tu cela rodina) mi oznamuje,ze zajtra trek nerobia,bo je tu daka slavnost. Fajn aspon uvidim slavnost. Chcel som si tu kupit aj bus do johdpuru,stary hovori,ze to mas cas,ok teda.

Pokracoval som teda z ubytka na sunset point kuknut zapad slnka. Tu uz kopa indov povesanych na skalach s jednimy spravena fotka,uz som dlho nebol movie star. Medzi nami pobehovali indovia ponukajuci caj.Zapad slnka nic moc,blbe pocasia. Dalo sa tu previest aj na konoch,takze cela cesta k sunset pointu bola posiata konskymi hovnami.

Dali sa tu prenajat aj karicky,ktore tlacili indovia. Fakt uletene,sadli si tam dve rozkysnute indky a nechali sa odtlacit starym indom az k autu. Chudak ind mlel z posledneho.

Kupil som tu aj par suvenirov,hlavne som si ale kupil zimnu ciapku,priprava na prichod domov. Vacsina obchodov tu ma fixne ceny. Chcel som si kupit este neake teple veci ale ponuka hruza,indovia maju nehorazny vkus,jak sto rokov za opicami.

Jedlo opat nic moc,na gou sa asi nechyti nic,i ked tam to nebolo prave indicke ale zas vyrabane indami.

Problem s teplou vodou,kokoti ju pustaju len od 6/00 do 20/00.Nebol som jedinym co sa bol stazovat,byva tu par bielych,tim sa to tez nelubilo.

Dalsi odrb zisteny ked mi predali listok z abu road do mt abu,kokot mi predal stornovany listok,takze vsetky prachy mu isli do vacku,skdoa,ze som si to nevsimol v buse ale az cul na ubytku

Jebat odrbavacskych indov,uz nech som v civilizacii,v Turecku

naklady

statny bus udaipur - abu road - 130rup
bus abu road - mt.abu - 30rup
vstup do mt.abu - 30rup
sweet lassi - 30rup
banana lassi - 35rup
jedlo - 120rup
plain rice - 50rup
ciapka - 80rup
slony - 60rup
satky - 250rup
voda 2l - 30rup
zavesny slon - 20rup
ubytko shree gabesh 2x - 600rup
zmzrlina 2x - 30rup
samosa + jedlo - 20rup

foto
http://min.us/mjQUjno7Tqjxv


Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0553s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb