Mumbai vaikenee

Asia » India » Maharashtra » Mumbai
March 13th 2008
Published: March 13th 2008

Taala Mumbaissa! Eka 17h dosalla Maduraista Chennaihin. Missasin eka dosan Madurain helvetin kaoottisella "uudella" dosaasemalla ja yritin sitten saada rahoja takaisin. Niita sitten haettiinkin lopulta poliisin avustuksella itse toimistopomolta... Joutu pistaa pystyyn kunnon dramatiikkakohtauksen. Sit juututtiin dosalla ruhkaan, jossa menikin kaks kolme tuntia, ihan jees... Chennaissa vietin yon. Vitun himmee kaupunki, yli kuus miljoonaa asukasta. Siela tuli taas kaveltya yksin pitkin poikin hokkelimestoja ja jengia lojui joka puolella. Roskaa, paskaa ja asiaan kuuluvaa loyhkaa. Suosittelen kokemusta kaikille yltiohygienisyyteen tottuneille. Kumman yksinainen fiilis tulee hengailla lansimaalaisena niitten kodittomien seassa, mutta rauhassa sain Chennaissa liikkua, ei juurikaan ollut kerjalaisia kimpussa, toisin kuin Maduraissa.

Eilen sitten saavuin 26 tunnin junamatkan jalkeen Chennaista tanne Mumbaihin. Heti mut revittiin kadulta Bollywoodiin nayttelemaan Rock On -nimisessa elokuvassa. IIsi juttu. Yo meni melkeen kokonaan kuvauksissa. Alkuillasta pitais sit menna hengaamaan lentokentalle. Yks suomalainen heppu johon tutustuin Vattakanalissa on kans tulossa samalla koneella ja tulee kans yopymaan lentokentalle.

Juuh, eli huomenna kahden kieppeilla stadin lentokentalla. Ei oo massii ees paikallisdosaan, et paasis stadiin, mut eikohan sita jotain keksi. Tuntuu hyvin hyvin hullulta ajatus, et kohta ollaan suomessa. Ajattelin viettaa perjantain stadissa totuttautuen ajatukseen. Ei kukaan sattuis muuten tietamaan vapaata huonetta jostain kommuunista tms? No joo... Kaikki kasataan taas alusta, mut siihenhan on jo totuttu.

Terveisin
Toni

Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb