Zombina Maduraissa

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai
March 8th 2008
Published: March 8th 2008

Sairaana. Kuume kavi eilen jo lahella 40:ta astetta. Nyt parempi, vaikka heikottaa ja kehkoja pakottaa. Helvetin pelottavaa olla yksin sairaana toisella puolella maapalloa ilman voimassaolevaa vakuutusta. Toivottavasti ei ole mitaan pahempaa, koska sairastelin mystisesti useampaan otteeseen jo Vattakanalissa.

Ensi viikolla pitaisi olla viimeinen etappi Chennaista Mumbaihin, mutta junat on taynna koko ensi viikon, joten lipun saanti on vaikeaa. Koneessa pitaisi olla perjantai-aamuna, muuten jaan tanne. Paljastetaan myoskin, etta viisumissani on ehka ongelma, koska en ole noudattanut ns. 90-paivan saantoa ja tiedusteltuani asiaa suomen suurlahetystolta, he kaskivat kaantymaan FRRO:n puoleen. Olen yrittanyt saada vastausta FRRO:lta, mutta tuloksetta. En siis tieda onko kyseessa ongelma vai ei. Pahimmassa mahdollisessa skenaariossa mua ei paasteta maasta ollenkaan pois.

Mitakohan sanoisin Maduraista... Reilu miljoona asukasta, hieno temppeli, polkupyorariksoja ja rutkasti kerjalaisia. Saavuttuani tanne temppelissa vietettiin Shiva-festivaalia, mutta sitten rupesikin kunto heikkenemaan...

Yritin tuossa loytaa halvemman majapaikan, johon mun piti menna jo aikaisemmin, mutta kyseinen mesta on suljettu vesijohto-ongelman vuoksi, joten nyt maksetaan sitten triplahintaa...

Megavitunselviytymista!

Terveiset kaikille!
-Zombie

Tot: 0.078s; Tpl: 0.015s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0385s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb