1-3, Vilket Ratio!


Advertisement
India's flag
Asia » India » Kerala » Varkala
October 12th 2008
Published: October 12th 2008
Edit Blog Post

" DU, jag har betalt tre tusen spann for att fa goka, da skall ingen javla estjavel lagga sig i da jag har fatt napp" - Jan Banan


Jaha for att lamna Torsk Pa tallinn sa kan jag beratta att jag befinner mig i Varkala nu, Varkala ar en fantastisk plats men hoga klippor som faller ner i Arabiska Havet. Har finns en hel del backpackers och det ar ett lugn over stallet som verkligen far en att slappna av! Idag bokade vi tagbiljetter till Chennai, vi flyger ju darifran till Andaman Islands, det ar en javla byrakrati att boka biljetter, man maste uppge en javla massa fakta om sig sjalv pa en blankett som sedan byts ut mot biljetten. Maten ar fantastisk och vattnet ar varmt, trots att det har varit lite mulet och regn idag simmade jag i sakert en timme, det ar stora vagor har, folk surfar till och med har men jag nojer mig med Belly Surfing. Imorgon tankte vi hyra en scooter och aka runt lite har och kolla. Naval, jag skall lasa lite nattidningar nu.

Pa aterhorande och aterseende!

Dr. Chennai

Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb