Goa, Kraj


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Arambol
February 22nd 2008
Published: February 22nd 2008
Edit Blog Post

Juche smo izgubili dosta vremena oko odaska do Panajia kako bismo kupili kartu za vecaras, za Hampi. Ispostavilo se da to ne moze, vec idemo tamo pa kao i obichno, na guranje, ko udje, udje, ko stoji, stoji... Planirali smo i izlet u Old Goa (nekada najmocniji Portugalski grad), ali smo to ostavili za neki drugi put. Vratili so se u Arambol. da josh jednom uzivamo zalazak sunca. Veche smo proveli, satima posmatrajuci talase, ovoga puta sami. Nekoio stotia metara dalje, ostareli hipici sviraju, na drugom mestu lozi se varta, pava, svira, igra, ali nama veceras, prija samo zvuk talasa i nishta vishe. Obuzma nas neverovatno osecanje mira i mi mu se prepushtamo...

Ustajemo, doruchkujemo palachnike, pa na plazu, uz kokosove orahe i caskanje sa indijkama, odmaramo se za put koji nam prestoji. Napustimo ovo mesto iako nam se chini da bi mogli ostati zauvek, kao shto mnogi pre nas i jesu...


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



24th February 2008

debil...
tek sam sad provalio 'next' dugme, cudno mi kako vujke cita sta pisete a ja jos 'u beogradu' i nije mi jasno kad cete napisati koju... stigao sam kasno, ali mi je prijao izvestaj sa putesevstvija - koliko vidim, indijci ne voze bube :D srecan put nazad pa se vidimo!
6th March 2008

ne da ih ne voze, nego cak paze i da ih ne zgaze...

Tot: 0.09s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0533s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb