Hong Kong


Advertisement
Hong Kong's flag
Asia » Hong Kong
December 4th 2008
Published: December 4th 2008
Edit Blog Post

Hej allesammen..
Saa kom jeg sgu afsted alligevel.. Der var nok en del der havde tvivlet.. (ikke mindst mig selv). Men afsted kom jeg, og 2 stive doegn senere staar man i Hongkong og glor paa nogle af de hoejeste bygninger i verden. Man foeler sig naesten snydt fordi man skal gaa paa jorden... Vi har vaeret paa den store turist tur og set det meste der er at se i bangkok paa et par dage. Victoria Harbour by night er i guiness rekordbog for det stoerste lys og lyd show i verden, og det er aerlig talt svaert at forestille sig at det kan overgaaes! Fantastisk syn! ...Men de gaar aerlig talt lige lovlig amok med julepynten de kinesere! ...Selv efter min smag😊
Nogle foelger eventuelt med paa facebook, men for dem der ikke goer kan jeg oplyse om at 4 danske toeser denne nat er strandet i hong kong lufthavn i 15 stive timer! Vi havde ellers faaet besked om paa vores hotel at alt var fryd og gammen i bangkok, men det var aabenbart bare med loeg paa, for da vi kom herud var alt aflyst, men vi kunne da godt faa et fly imorgen... Vi droppede de 600 HK$ til et lufthavnshotel og gik amok hos "Ben&Jerry's" i stedet😊 Saa nu sidder jeg her midt om natten paa den anden side af jorden, og sender en venlig tanke til den lille kinoiser der er kommet paa at der skulle vaere gratis internet her! genialt! ...Og vinker lidt til den rengoerings gut det suser rundt bag ved mig og sender mig skumle blikke..
Haaber jeg kan skrive med bedre nyheder fra Bangkok..

A

Advertisement



Tot: 0.084s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb