Hong Kong - sight seeing og shopping

Hong Kong's flag
Asia » Hong Kong » Kowloon
March 23rd 2009
Published: March 24th 2009

Det er nu noget tid siden vi forlod Hong Kong, men vi har ikke haft "tid" til opdatering!!! Vi kom dertil paa lidt for spaendende vis. En raedselfuld start paa flyveturen - kort efter start tabte flyvet hoejde et utal af gange. Det var som at sidde i en rutschebane af de slemme. Boernene forholder sig heldigvis ikke til, hvad der kan ske, saa de hvinede af fryd og Hanne var uden tvivl ligbleg. Om alle kineserne skreg af glaede eller frygt var ikke til at vide (de er et meget larmende folkefaerd - ogsaa i et fly), men det var totalt umuligt at hoere hvad piloten sagde. Heldigvis kom vi efter 5 minutters tid til roligere luftlag, men sjkovt var det ikke.

Ellers brugte vi tiden i Hong Kong paa sightseeing, shopping og forlystelsesparker. Boernene tog det paent med det voldsomme menneskemylder og at vi fik gaaet en masse. Tror at de noed, at det var slut med at skulle stille og til fotografering i tide og utide. Samtidig var det for specielt Lauras vedkommende et stort plus at vaere kommet til ordentlige sanitaere forhold - hun er aldrig blevet fortrolig med "huller i jorden"!!

Tot: 0.139s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.1084s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb