Hong Kong It's the place to be

April 5th 2009
Published: April 5th 2009

Dear friends,

After an excellent flight from Amsterdam to Hong Kong (a great Chinese dinner , delicious bubbles, etc.), we arrived at our hotel The Harbour Plaza Metropolis in Kowloon.

We are now in de Harbour Bar on the twentieth floor having drinks and enjoy the beautiful view over the harbor.
The weather is excellent. Around 24 degrees. Of course this first episode of our adventures still no pictures. But we wanted you all to know that we are good and safe arrived in Hong Kong.

Stay tuned for new adventures.

From China with love

Monkey and Bear

Lieve vrienden en vriendinnen,

Na een uitstekende vlucht van Amsterdam naar Hong Kong (lekker Chinees gegeten, lekkere bubbels, enzovoort)zijn wij aangekomen in ons hotel The Harbour Plaza Metropolis in Kowloon.
Wij zitten nu heerlijk op de twintigste etage te borrelen en te genieten van het mooie uitzicht over de haven. Het weer is uitstekend. Zo rond de 24 graden. Uiteraard deze eerste aflevering van onze avonturen nog geen foto's. Maar wij wilden jullie allemaal even laten weten dat wij goed en gezond in Hong Kong zijn aangekomen.

Stay tuned for new adventures.

From China with love

Monkey and Bear

5th April 2009

hong kong
Heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen en al gebeld hebben. Ik heb ma al gebeld en die komt strakt mijn bankstel bekijken.Groetjes en tot horens of mails. Josien

Geniet ervan!!!!
Hey Monkey and Bear! Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen, geniet er lekker van en ik hou jullie blog in de gaten! Groetjes Gerthy
6th April 2009

Geniet er van
April 5th 2009 Bedankt "Liesbeth" Hallo vakantiegangers, Heel erg bedankt voor jullie kaart. Het was vandaag een mooie zonnige dag in Nederland en we hebben heerlijk buiten gezeten. Geniet van jullie vakantie en alle mooie plekjes die je daar weer tegenkomt. Groetjes en tot ziens. Liesbeth

Fijn dat de reis goed verlopen is. geniet er van, en ik wacht inspanning op de foto's.

Tot: 0.045s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb