Hong Kong Our first Few Days


Advertisement
Hong Kong's flag
Asia » Hong Kong » Hong Kong Island
April 5th 2009
Published: April 6th 2009
Edit Blog Post

Dear friends,

Our first day in Hong Kong is a easy and lazy day. Today we have a free set lunch. This is an award of Asian Miles at Lawry's The Prime Rib Hong Kong.
You find this fine restaurant on the fourth floor of The Lee Gardens Building.
The food is great and the service is very good. When you visit this restaurant ask for BRENDA, she is a fantastic waitress.
Sorry that our first pictures are about food again, but this was realy a perfect early lunch. Enjoy the pictures of our new friend Brenda and the masterchef of the prime rib.
After our lunch we walked a little bit around and took a cab to Ocean Park. Monkey wanted to see her little friend Whisker again.
Now we are in the clublounge of Harbour Plaza having drinks and some food. This was a very special offer of the Hotel.

Enjoy the pictures, see you.

From Hong Kong with love

Monkey and Bear


Additional photos below
Photos: 59, Displayed: 22


Advertisement



6th April 2009

Letten jullie wel op je gewicht, na afloop van deze reis moet er ook nog gegolfd worden !!!
6th April 2009

broodje ei
Lekker verhaal, zit ik hier aan mijn broodje ei...........
6th April 2009

lekker zegg
Hoi lieverds, Ik zie dat jullie weer volop aan het genieten zijn van allerlei lekkere hapjes en drankjes. Ik heb nu al zin in mijn eigen vakantie als ik dit zie. Volgens mij zijn jullie vandaag naar disney, dus doe ze daat allemaal de groeten van mij en we schrijven elkaar weer snel via de blog. Geniet ervan en denk af en toe aan ons als je van het uitzicht zit te genieten met een glaasje bubbels. Dikke knuffel Tinus en Danny natuurlijk ook.
6th April 2009

Reislustige 2 van de 6 exclusief mascotte
Hallo Lieve vrienden, Zo te zien hebben jullie je alweer aardig laten gaan met het overheelijke eten. Niet teveel genieten deze dagen van het eten, want jullie rondje China komt er aan. Daar zullen ze vast niet altijd het lekkere eten hebben wat wij hier zien. Vriende geniet ervan en niet teveel foto's maken, hoor Aad! Groeten, Danny
7th April 2009

Hallo Ineke en Aad, wat leuk zeg om zo van dichtbij mee te maken wat jullie allemaal zien en doen en wat een prachtige foto's. Geniet er maar van. Ik blijf jullie volgen. Groet Alice P.S. Het weekend van 20/21 juni staat vast.
7th April 2009

It's fun
April 6th 2009 Prachtig en veel plezier "Han de Ruiter" Lieve ien en Aad, weer prachtig om jullie zo stralend te zien terwijl je aan de andere kant van de wereld bent. Ik hoorde van Sijtske dat je afscheid erg leuk en geslaagd was. Helaas moest ik andere werkdingen doen en kon een gaatje maken of laten maken. Je weet; de zaken gaan voor het meisje. Alles gaat goed hier bij ons, even een drukke tijd, maar eind deze week is het goede vrijdag en zijn we vrij t/m maandag. Tja Ien daarover hoef jij je niet meer te buigen. We kijken uit naar jullie verdere verslagen, pas goed op jullie zelf, met lieve groeten, Han (ook namens Sijtske!)
7th April 2009

Looks great again!
Hoi Aad en Ineke, Het ziet er weer goed uit wat jullie aan het doen zijn daar. Lekker genieten samen, heerlijk. En fijn dat ik mee mag genieten. Ook mijn eten was gelukkig erg lekker vanavond, anders was ik nu zeker jaloers geweest na het zien van al die foto's. Lekker genieten verder samen jongens, en tot het volgende blog. Erika
8th April 2009

ciao
monkey and bear..wat ziet het er allemaal weer mooi en lekker uit jullie weblog..k zie jullie echt genieten !!! fijn dat de reis goed is verlopen..k zie ook dat je "mijn" armband veel draagt ineke.. harstikke leuk!!zijn er ook lekkere bonbons in china??haha (ps 1e paasdag gaat het pakketje open!!)we wensen jullie nog veel reisplezier met veel nieuwe uitdagingen!! tot later.. gr. syl en dick
12th April 2009

Blijf genieten
Hallo Aad en Ineke, Binnenkort alle tijd om met jullie de pondjes er af te lopen tijdens een rondje golf. Wat dat inhoud zal ik bij terugkomst in Nederland wel melden. Vandaar de titel BLIJF GENIETEN zolang het kan. Groetjes Paul en Didy

Tot: 0.085s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0627s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb