168.den - batumi (kvariati)


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 29th 2019
Published: July 29th 2019
Edit Blog Post

Pomale vymotanie sa z ubytka a opat rovnaky smer ako vcera len s tym, ze dnes otestujem blizsiu plaz v kvariati.

Ranajky volim sladke, pri katedrale v cukrarni si davam zakusok a kapucino. To slabucke.

Vonku cakacka na marsutku c.88 resp c.33.

Druha menovana prisla skorej.

Cul sa mi isol flek na sedenie.

Cesta ubehla rychlo.

Vacsina minibusov ma vypisany aj cennik, tak zadne ojeby ako v skurvenom irane.

Vyskakujem pri hoteloch, cez jeden sa dostavam na kamenistu plaz.

V porovnani so sarpi omnoho viac ludi ale oproti batumi to je nic.

Berem predrazene lehatko aj so slnecnikom za 10l, v sarpi za 8l.

Vcera som sa trosku pripiekol.

Plavanie a nic nerobenie.

Oproti sarpi je tu viac rodiniek a menej dievociek.

Zrejme aj kvoli kopcu hotelikov a apartmanov.

Na obed idem do restiky neptun co som mam blizko a bolo tam najviac ludi.

Ceny riadne vysoke a porcia skoda reci. Hrbibovy salat som zapil stela artois.

Okolo 1500 ku mne prichadza lehatkar, ze som to mal len na pol dna, tak nech dam dalsich 5l. Nic som mu nedal a ostal tam lezat este hodinku a nieco.

Pobavil miestny opily chlapik co sa tu snazil zbalit dve starsie zenske.

Nazad naskakujem do c.88, ta plnsia, tak na stojaka.

Vyskakujem pri ulicke kde je taverna rezikos.

Tam ma uz babky kucharky poznaju, tak automaticky pivo.

Vsade tu capuju len 0.4l, dobry odrb teda.

Na ubytku sprcha a spanok.

Recepcna je nakonec z kolumbie. Taka kurvicka, kazdy vecer si dohaduje ine rande, tak mensie privyrobenie. Naji sa v lux.restike, necha sa pretiahnut, dostane baksis a ide nazad na ubytko.

Ja idem do baru sami lude (tri piva)

Dnes je futbal, tak si ho tam kuknem na mobile.

Chuliganka konecne po dlhom case vyhrala neaky ten zapas, dufam, ze hraci ich napodobnia.

Obsluha uz ina, ludia ziadny.

Obsluhuje tu chalan a sikovna ukrajinka.

Tu neskor bali typek z tbilisi a asi uspesne, bo mu dava cislo.

Ukrajiniek je v batumi kopa. Najvacsim magnetom su pre nich turci co sem chodia na prazdniny, samozrejme i ine narodnosti. Na niektore tkz. Pary je strasny pohlad. Len sedia pri stole, sem tam jedna veta.

Dnes som dal len 8piv (0.4l).

Este mini prechadzka po ulickach, nech to trochu vychodim a spanok.

Ulice ako kazdy vecer, plne ludi.

Na ceste nesmie chybat korzujuce policajne auto so zapnutymi majakmi.

Bookol som na tri noci moje posledne ubytko v kutaisi, idem do ineho ubytka ako som povodne bol.

Zajtra musim vybrat prachy, uz mam len 18l (cca 6€)

Naklady :

davidz house, 10dorm, share kupelka : 10l
Kapucino, zakusok : 8l (3+5)
Marsurka batumi - kvariati c.33 : 0.8l
Lehatko, slnecnik : 10l
Hribovy salat, pivo stella (neptun rest) : 6.54€ (karta 20.9l)
Marsutka kvariati - batumi c.88 : 1l
Ryba, mex.zemiaky, pivo (rezikos taverna) : 13l
Voda 1.5l : 0.29€ (karta 0.9l)
8piv, hranolky (sami lude ) : 10.94€ (karta 35l)


Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb