169.den - presun kutaisi


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 29th 2019
Published: July 31st 2019
Edit Blog Post

Pohodove ranko. Rozlucka s turkom (asi majitel) a smer mestska plaz.

Do kutaisi mam v plane ist na vlaku 1420.

Prichadzam na plaz, ta uz takto skoro (1000) riadne zaplnena. Vsade lehatka so slnecnikmi a velky ruch.

No veru, serem na to a idem cez promenadu do parku.

Tu sa natahujem na dlhu lavicku a pospavam resp sledujem pekne dievocky co si to vykracuju na plaz.

Obed vybavujem na namesti europy v mcdonalde.

Tu som pri samoobsluznom boxe zazmatkoval, po objednavke bolo treba vytukat cislo karticky podla ktorej obsluha najde cloveka pri stole.

Ja som tam dal 1, co samozrejme neexistuje, tak som musel cihat na roznasacov jedla.

Z mcdonaldu sa pre istotu este zastavujem v inom tur.centre.

Ha tu mi baba vravi, ze ide len jeden vlak okolo 20.45. tak rychla zmena planu a smer bus stanica odkial chodia marsutky do roznych smerov.

Este dobre, ze som sa nedrzal povodneho planu, ist na plaz kobuleti a odtial vlakom do kutaisi.

Bus stanica plna minibusov, taky organizovany chaos.

Nasadam do marsutky a cakam kym sa zaplni.

A ide sa i ked sme zaplneni len z polovice.

Samozrejme ziadna klima, riadne teplo teda.

Po ceste naberame dalsich ludi, par ich vykladame.

Cesta nekonecna.

Prejazdy cez kolaje su tu uplne debilno riesene. Vzdy 90stup zakruta, co komplikuje prejazd ak ide oproti kamion, bo ten vzdy musi zasiahnut do protismeru aby sa vytocil.

Ideme i cez kobuleti.

Este, ze som tam nesiel. V uliciach plno ludi, totalne prepchate, sama restika, zmenaren s uplne nahovno kurzami (orig 3.26, v batumi 3.23-25 ale tu 3.15-17)

Plaz nevidim ale veru sem by som nesiel, staci mi vidiet tie kvanta ludi na uliciach. Zatial najlepsie bolo jednoznazne sarpi.

Mensa zastavka na obcerstvenie.

V kutaisi vyskakujem kusok pred bus stanicou a pesi si to valim do ubytka picnic hostel.

Za celu cestu ani jeden atm.

Do ubytka sa ide do riadneho kopca, keby vim vyberem ine, i ked dorm aj prostredie super ale ked si predstavim to slapanie ah.

Na izbe ukrajinka (ruska), pokus o debatu neuspesny, bola zahladena do pc.

Kupa listku na stvrtkovy futbal bolo strasne komplikovane. Najskor som zabudol heslo, to mi dosla az po10min. Nakup prebehop ok ale ani zaboha mi nesiel stiahnut eticket. Nakonec som to musel riesit zmenou prehliadaca.

Inak stranka spartak.sk a aj portal na kupu listkov z doby kamennej a obsahovo hruza. Jak keby to mali na starosti 5rocne deti.

Nuz kukam cs ci je niekto online.

Na prekvapenie ziadne ukrajinske kurvy. Odpisuje mi polka. Zajtra planuju ist do kanonov a prometeu jaskyne. Tak ok, dajme pivo a podebatujme.

Vyzdvihuju ma v ubytku. Bohuzial neprichadza s kamoskou ale s frajerom, no neva.

Ideme kuknut hlavnu a asi aj jedinu atrakciu v meste bagrati katedralu.

Tu mam kusok od ubytka, tak uz ziadne velke slapanie.

Poliaci velmi druzny, tak sranda a furt sme o niecom debatili.

Pred katedralov zebrajuce babky, katedrala fajn.

Vyhlad ok ale nic speci, ono ani neni na co sa moc pozerat. Mestecko slabe. Avsak je tu super travnata plocha na relax.

Medzi tym sa ozyva baba z kuvajtu, ze sa k nam prida.

Na namesti nachadzam atm a pruser. Revolutku mi bankomat nechce zhltnut. Magneticky pas mam dost poniceny, chyba z neho mensi kusok. Nuz skusam mbank, ta fici. Este, ze tak inak by som bol v hajzli, bo uz nemam ziadnu hotovost.

Kotvime v restike baraqa.

Ta totalne plna.

Objednavam si totalnu debilinu, plneny baklazan. Fuuuj, nahovno to bolo, poliaci ma nastastie ponukli z ich jedla.

Piva padaju jedno za druhym.

Kuvajtcanka nakonec prichadza s bubackou a bukvicakom.

Kuvajtacka je nakonec z egypta. Bubacka je z nemecka a bukvicak je z tbilisi.

Viac ludi, tak s poliakom objednavame pitivo chacha (silny ovocny alkohol) 0.5l

Polka nepije, ma zaludocne problemy, egyptanka si len trosku odpila.

Pada dohoda, ze zajtra vsetci okrem bukvicaka (ten ide nazad domov, tu bol navstivit bf) ideme zajtra na tour.

Co sme zistovali auto stoji 120l bez zjednavania.

Riadne pod vplyvom (ja a poliak) sa lucime a kazdy ide svojou cestou.

Velmi prijemny vecer v kutaisi. Zas po dlhej dobe stretnuti fajn ludia.

Na izbe len baba, uz spala (asi 100rano). Ja hned padam a okamzite zaspavam.

Zas na mna nieco lezie, mam sopel.

Foto

Batumi

https://photos.app.goo.gl/R6KaK9FxPHhUmHEF7

Naklady :

Vyber 110l = 34.76€

Voda 1.5l : 1l
2xsyrove pecivo : 3l
3xcheesburger, zmrzlina coko (mcdonald) : 3.9€ (karta 12.55l)
Marsutka batumi - kutaisi : 10l
Jedlo, chlast (baraqa rest) : 20l ???
Voda 1.5l : 0.25€ (karta 0.8l)


Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb