72.den - dili


Advertisement
East Timor's flag
Asia » East Timor » Dili
April 10th 2018
Published: April 14th 2018
Edit Blog Post

Japonec v noci krical zo sna, som sa dobre zlakol.

Dnes som sa vybral na prieskum dalsej casti dili, smer timor plaza.

Nesiel som priamo po hlavnej ale obklukou po nabrezi (ave portugese)

Mimo spalujuceho slnka, kopa ambasad a rybarov predavajucich svoje ulovky.

Timor plaza je zapadniarske nakupne stredisko ale mimo zatvoreneho burgerkingu (nieco po 9.30) som tu ziadnu znackovu predajnu nevidel.

Kedze je tu timor plaza hotel aj kopa bielych.

Pokus o kupenie pohladnic neuspesny, jedna za dolar, na zlavu odpoved no, na znamky no, na postu no. Tak sa pojeb.

Uplna strata casu sem ist, po ceste nic zaujimave nebolo.

Odchytavam mikrolet a vyskakujem pri zaciatku promenady.

Podla mapy.cz by posta mala byt na ulici 30 de augusto. Nuz ale nebola tam, panicka ma naviguje inde, dalsie dve spytania, kazdy ma posila na iny smer.

Potom kuknem do oruxmaps a posta je smerom na juh od stadiona, bispo de medeiros ulica.

Vonku hrozne teplo, nabieham do muzea resistance.

Konecne je otvorene. Fotit sa tu nemoze. Prva miestnost je venovana osidlovaniu timora, a ostatne tri alebo styri za boj o nezavislost.

Vacsinou iba text a velke fotky, artefaktov minimum.

Je tu i mini izbicka ako to vyzeralo v podzemnych tuneloch ale na saigon sa to nechyta ani v najmensom.

Zastavujem sa pri jednom multipaneli. Tu klikam na vsetky mozne veci a zistujem, ze vsetko co je v miestnostiach je tu.

Muzeum silna propaganda. Ako nam chudacikom timorcanom nik nechcel pomoct ked prisli indonezania, my sme dobrucky, ostatny su zli.

Sklamanie, fakt nic take co by mi vyrazilo dych.

Na ulici opat male kurvy nech im dam dolar. Keby povedali cent ale hned dolar, sak co to je, nist.

Postu nachadzam, dnu nikto len dvaja pracovnici.

Kupujem fakt drahe pohladnice. Chlapik odbieha do vedlajsej miestnosti pre znamky. Asi velmi lukrativna cennina co musi byt v sejfe, tak ako na ukrajine, kde som tusim pohladnice posilal min. Polhodinu.

Jedna pracovnicka pokus o konverzaciu ale furt to iste, uz som z toho unaveny, odpovedat na rovnake otazky. Zacina to vacsinou, australia alebo kam ide.

Pohladnica by mala putovat okolo mesiaca, z floresu ani po mesiaci este nedorazila, z dubaja dosla po 2 mesacoch, na filipinach som nezohnal.

Oproti poste je indonezska budova. Plagat free movie festival.Tak reku idem na festival. Sbs ma vsak nepusta, bo mam kratase.

Potom sa opat vraciam a ukazujem sari co mam omotane okolo noh ani to nestaci, treba dlhe nohavice. Tak nist.

Na promenade davam kokos, dost tazko sa mi vylupavala duzina.

Ha a este dosol maly odrbek nech mu polku kokosu dam, normalne sa mi ho dotkol. Chatra skurvena.

V tieto posledne dni ma domaci len nasiraju.

Na ubytku relax a neskor nazad na promenadu kde cakanie na zapad slnka. Ten paradny.

V lita supermarkete nakup proviantu na ostrovne dni.

Kupil som si nanuk, ani za boha som ho nemohol otvorit. S otvaranim sackou tu mam vazne problemy. Fakt to tu kvalitne balia.

Na promenade v noci dost ludi, bud jedli, sedeli alebo pili. Ja som sa pridal a dal male pivo.

Osvetlenie vsak ziadne, vsade tma.

Bangladesanom oznamujem, ze odchadzam skoro o 5.00 tak nech mi otvoria. Bo do gh sa vchadza cez obchod.

V nom maju rovnake ceny ako kazde kiosky. Nic moc predrazene oproti supermarketu (voda 0.35 vs 0.5 ale ina znacka, rovnaka stoji rovnako, pivo 1.25 vs 1.5 atd, plus minus o 10centov rozdiel).

Objavil som fajn lacnu restiku bobomaro na ulici Palacio de guverneo.

Naklady :

Vyber 100usd = 83.19€
Nakup : 2usd (4koblihy 1.5+pepsi 0.33l 0.5)
Mikrolet c.10 : 0.25usd
Tocena zmrzlina : 0.75usd
Vstup resistance muzeum : 1usd
3xpohladnica, 4x znamka : 6usd (3+3)
Bakso, ladovy caj : 1.25usd (1+0.25)
Kokos : 1usd
Pivo 0.33, voda 1.5l : 2usd (1.5+0.5) ubytko
Nasi ayam, ladovy caj ; 1.75usd (1.5+0.25)
Nakup : 7.8usd
Voda 1.5l : 0.5usd ubytko


Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 30; dbt: 0.0449s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb