Chengdu

China's flag
Asia » China » Sichuan » Chengdu
July 12th 2014

Do Chengdu dorážíme rozumně ráno. Z vlaku jsme docela vyspaní. Vycházíme z nádraží a směřujeme si to rovnou k metru a jedeme dle návodu, který nám poslala holčina, u které Marťa zajistila ubytování. Bohůžel nám holka moc nereaguje na zprávy, tak doufáme, že budeme mít kde spát. Vylejzáme z metra a ptáme se na autobus, kterým máme popojet. Dostává se nám kupodivu odpovědi a opravdu přijíždí i ono správné číslo autobusu. Nasedáme a popojíždíme dle návodu dvě zastávky. Po vystoupení máme přes cestu vidět popisné číslo 13 a opravdu. Vcházíme do dvora a na jeho konci nacházíme místní anglickou školu. Jsme na místě, super. Vcházíme dovnitř, kde nás vítá manžel holčiny. Jmenuje se John, tedy svým anglickým jménem. Josh, jeho žena není doma a ani nám za celou dobu neodpověděla na sms. No ale vědí o nás a spát kde máme. Chvilku s Johnem konverzujeme, ale pak mu přichází studentka a my odcházíme na oběd a do města. Oběd si dáváme hned za branou dvorku, jak nám doporučuje John, ale teda žááádná pecka. Pak sedáme na bus a vyrážíme do People's parku. Tam je pěkně živo. Spousta lidí. Z parku si to směřujeme na kávičku. Po relaxu a trochu dalšího plánování jdeme na večeři a zase zpět "domů". Vracíme se kolem 22hod. To už jsou doma oba a mají tu i spoustu studentů, kteří by si s námi rádi zahráli nějakou slovní hru. Jsme unaveni, takže se ze společnosti omlouváme, dáváme si sprchu a jdeme si lehnout, ráno vstáváme na bus a chceme jet na Hailougou ledovec.

Tot: 0.251s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.1429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb