Cesta do Chengdu

China's flag
Asia » China » Shaanxi
July 11th 2014

Sice jsme dnes plánovali výlet na Huashan, ale nakonec jsme si to rozmysleli s tím, že to stojí hrozné peníze a bylo by příliž komplikované dostat se zpět a stihnout náš vlak, který jede po 19hod. Hlavně když jsme si přečetli více informací o hoře, veškeré treky zde vedou po schodech a museli bychom použít lanovky, což by ještě více prodražilo celý výlet. No nic, ráno si pospáváme a pak vyrážíme do města hledat Caffé Bene. Vystupujeme na zástávce metra, kde by mělo být, ale ať hledáme jak hledáme, nenacházíme. Nacházíme ale záchody a naproti nim místní jídelničku, tak tady se najíme. Koukáme co má pán u vedlejšího stolu a objednáváme si to samé. Jídlo je dobré a to nám chuť na dobrou kávu ještě umocňuje. Před záchody potkáváme klučíka, který se ptá jestli nepotřebujeme s něčím pomoct. Ptáme se tedy na Caffé Bene a on nám popisuje, že to je o několik bloků vedle. Hmm s batohy na zádech, to se nám asi chtít nebude. Nakonec nedaleko ulice s jídelničkou nacházíme místní kavárničku, která vypadá také příjemně a mají zde internet, který potřebujeme k dalšímu plánování a tak se usazujeme zde. Je to opravdu velmi příjemné místo a tak tu trávíme celé odpoledne. Čas se pomalu nachyluje a tak balíme počítače a vyrážíme se najíst do stejné uličky, ale jiné jídelničky. Jídlo opět super, ale máme hodinu do odjezdu vlaku a nádraží máme přes celé město, tak raději balíme jídlo do boxu a vyrážíme na metro. Co čert nechtěl je zrovinka špička a všude velká spousta lidí. U RTG, předbíháme, u automatů na lístky, chvíli se trápíme a paktaké předbíháme a běžíme do metra. Metro staví necelý kilometr od nádraží a tak poslední metry už dost rychle sprintujeme. Moooc příjemné. Když už jsme konečně u nádraží, přicházíme do oooohromné fronty na RTG. No nedá se nic děla, používáme batohy jako beranidla, u toho křičíme sorry sorry a už stojíme u RTG a běžíme k vlaku. Pche, pohodička. Ještě máme asi 5minut do odjezdu 😊. Hledáme si postýlky, které máme každý na jedné straně vagonu a připravujeme se k odpočinku. Marťu hned odchytly její spolunocležnice, tak jsem je holky nechal konverzovat a koukám na film na počítači. Po filmu ženský stále klábosí, tak se na chvilku přidávám, vysvobozuji Marťu a jdeme si lehnout.

Tot: 0.034s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0188s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb