31.12.2011

January 1st 2012
Published: January 2nd 2012

SanyaSanyaSanya

Kyltit on täällä kaikilla kotimaisilla.
Saavuin tänne Sanyaan uudenvuoden aatonaattona. Matka meni mukavasti pikajunalla, jonka vauhti oli noin 250km/h. Hemmottelin itseäni jä käytin ylimääräiset kolme euroa siihen että sain matkustaa ykkösluokassa. Osan matkaa juna meni tuttua reittiä pitkin ja näinkin muutaman kerran paikkoja joiden ohi polkupyöräilin.

Sanyaan saavuttuani menin bussilla suoraan merenrantaan, mistä sain varattua itselleni pienen hotellihuoneen kohtuulliseen hintaan. Tämä hotelli sijaitsee noin kolmensadan metrin päässä merestä ja tässä ympärillä on kaikki mitä uudenvuoden juhlintaan tarvitsee. Länsimaalaisia ravintoloita, kiinalaisia ravintoloita, pubeja, meri, pienpanimo ja onneksi hostelli missä voi pestä vaatteensa halvalla.

Aatonaatto menikin sitten ihmisten kanssa jutellessa. Tutustuin illan aikana yhteen amerikkalaiseen opettajaan, jonka kanssa sitten teimme suunnitelman aatoksi. Suunnitelma meni kaikessa yksinkertaisuudessaan näin: Aamulla ylös ja siitä suoraan merenrantabaariin aamupalalle. Joskus seitsemältä illalla sitten baarin vaihto pienpanimoon ja sieltä sitten sporttipubiin.

Varsinaisen vuodenvaihteen vietimme pienpanimon ulkoilmashowta katsellessa. Tähän mennessä porukka olikin kasvanut isommaksi ja joukossa oli jopa muitakin suomalaisia.

Lopulta menin nukkumaan joskus kahden aikaan yöllä. Ilta oli kaikenkaikkiaan hyvä ja oli mukava ottaa uusivuosi vastaan lämpimässä ilmastossa.

Neljää eri plaatua olutta. Tuopin hinta 19 yuania - vähän yli kaksi euroa.

Olut.

Osa meidän porukasta.

Taisi olla kanaa...

Grillattu munakoiso valkosipulilla. Erittäin hyvää!

Beer garden.

Hotellin maskotti kattoterassilla.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.0202s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb