6.den - Peking - Letny palac,olympijsky stadion


Advertisement
China's flag
Asia » China » Beijing
September 12th 2012
Published: March 19th 2013
Edit Blog Post

Moc nevyspaty som veru nebol. Caka ma letny palac. Rano mi robi Fidel ranajky.Vo vriacej vode zaliate neake psenicne kusky,ako u nas musli. Moc mi to nechuti ale radsej to zjem aby som ho neurazil.Po ceste este v 7 eleven kupena voda.

Do letneho palaca idem vrchnou linkou,ta neni taka prepchata,na poslednom prestupe je uplna prazdna.Pri letnom palaci sme uz vo vagone len 15 ludia.Z toho asi 5 vystupuju.Vstupne do palaca je 30rmb zakladne alebo 60rmb vsetky veci. Beriem vsetky veci,co bola chyba,bo jedna vec je uplne nahovno,wagova galeria . Odporucam kupit zakladne vstupne a potom si dokupit vystup na pagodu a do sushi ulicky,obe su po 10rmb.Palace je obrovsky,travim tu neuveritelnych 6 hodin.Najskor sa stupa do vrchu k pagode,potom nasleduje prudke klesanie k jazeru.Je ti strasne vela cesticiek,ja si vyberam tie najtazsie,skalnate.Obycajne chodniky ma nelakaju.

Po chodeni som vyhladol a tak si kupujem parok v cesticku za 6rmb.To ze tam je parok som zistil az ked som do toho zahrizol.Inak zacina ma pobolievat zub,mal som si ho nechat doma vytrhnut.Videl som na ulici aj zubarov,brrrr tak k nim by som neisiel,ordinacia,ak sa to da nazvat,je otvorena do ulici a kazdy vidi co akurat zubar robi,hygiena asi tez nic moc.Proste zubar na kolene.

Jazero je obrovske,cele ho obchadzam.Po ceste ja aj dost bielych turistov a mnozstvo cinanov.Stretavam prveho a na dlhu dobu aj jedineho cernocha.V polke cesty ma zacina pobolievat koleno.Zrejme je dost pretazene.Preto si odskakujem na zachod,ktore su vidiet na kazdom rohu,su ciste.Kupujem na osviezenie biely nanuk za 2rmb.Predomnou ostava navstvit uz len ulicku susi.Je prazda a nadherna.

Opustam letny palac a idem jest.Zakotvujem v druhej restike napravo od mcdonalda na odporucanie markofa.Je tu obrazkove menu na stene,listok je v cinskych znakoch a anglictine.Objednava jedlo,no akurat toto nemaju,tak vyberam druhe a pivo k tomu.V cine su 0.66l flasky.Doniesli mi ryzu,zeleninu a pruzky porku.Je to dobre len trochu sladke.Cena 14 rmb + 5 rmb pivo.

Najedeny idem na metro.Zas musim dat batoh pod rontgen,nasli mi vodu,musim ju vytiahnut a dat na neaku citacku kodov.Po zaznamenani berem vodu a smer olympijsky stadion.Je to obrovska betonova plocha.Po lavej strane stadion,za nim tenisovy mega kurt,po pravej strane kocka,plavecky stadion.Pred vstupom do arealu treba opat prejst bezpecnostnou prehliadkou.Idem si kupit vstupenku na stadion za 50rmb.Pred vstupom na stadion po mne pokrikuje cinan a ukazuje na vstupenku,davam mu ju a on mi dava inu.Prechadzam dalsou kontrolou a som na stadione.Studujem vstupenku,je na nej 25rmb,hajzle cinan ma osral,dal som mu moju 50rmb za 25rmb.Nabuduce si musim davat lepsi pozor a vsetkych ignorovat.Na stadione chystaju neake predstavenie.je dost velky,na kazdom kroku je pitna voda zdama,co vyuzivam.Po odychnuti putujem na metro.Po ceste ma odchytavaju dvaja cinania,zas som movie star,fotim sa s nimi.Obzeram stenu olymp.medaili,nachadzam tam vytesany nas 4 kajak a ich striebro.Cvak a fotak sa vybil.

S fidelom sa mame stretnut na opacnej strane mesta.Ideme na veceru aj s jeho priatelkou.Prichadzam skoro.Volam Fidelovy ale nic mu neni rozumiet.Asi je v metre.Ideme na veceru do obchodneho domu Jeho priatelka nas uz caka.Zila a studovala v anglicku.Teraz sa tam chysta opat.Chce emigrova,ak fidel dostane viza pojde za nou.Ona je tlmocnicka,su spolu 6 rokov ale jej rodina je proti tomuto vztahu.Obaja maju strasne vela info o ceskoslovensku,teda hlavne o cesku.Minule mi fidel pustil svejka v cinstine,populary je aj krtek.Jej favoritom je futbalista nedved,bola aj v jeho rodnej dedine. Objednavaju strasne vela chodov asi 5-7 ale co je co neviem. Dostavam ryzu,ostatne jedlo je zdielane.Vsetci si beru z mis na stole.Mne doniesli este nieco extra stiplave,zistujem,ze je to tofu,biele hnusne kocky.Dalej je tam misa salatu,masa s arasidami a este volaco nedefinovatelne.

Po jedle odprevadzame priatelku na bus.Vo vyklade som zbadal chlast za 15 000rmb .Zaujimave,ze si nedavaju pusu,ani za ruku sa nedrzia.Neni to tu tolerovane. V metre ma chyta sracka,este ani nestiham stiahnut nohavice a uz to ide,bolo to o chlp.Zachody su aj v metre ciste,ale vydrzal som to domov.Zacinam sa balit,moc mi to nejde.Zajtra je v plane park taoring . a mozno beijing zoo.

naklady

voda 1.5l - 3.5rmb
metro - 2rmb
vstup letny palac - 60rmb
nanuk letny palac - 2rmb
jedlo + pivo - 14 + 5 rmb
metro - 2rmb
vstup olym.stad. - 50rmb
metro - 2rmb
vlak beijing xian soft sleeper vrchne lozko - 400rmb
parok v cesticku v letnom palaci - 6rmb
metro - 2rmb

fotky
http://min.us/mbngecnZTvbYDN

video


Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb