RATANAKIRI : BAN LUNG

Asia » Cambodia
November 27th 2014
Published: December 1st 2014

Apres 7h de bus en mangeant la poussiere, nous arrivons a Banlung ; la Province du RATANAKIRI.

De 4 personnes nous sommes passés a 7 en rencontrant Ben, Nico et Uli, 3 Allemands avec qui nous allons passer le sejour ici. Au programme balade en velo, trekking, soirees, petit dej...Viendront s'ajouter pour le trek, Vincent rencontre lors de notre sortie au Lac de Banlung, Celia & Daniel qui logent au Mekong Balcony ou nous dormons soit un trek de 2 jour a...10!!!! j'ai oublie de preciser sous la pluie!! et ce fut un Bonheur de trouver une chamber avec eau chaude, meme si nous etions 4.

7 bus hours later, welcome in Banlung!!! Still traveling with Coralie, Mathilde and Pierrick but on the way we met 3 germans guys coming with us for our Banlung stay. Cycling, trekking, evenings, breakfast like a community!! So now 7 people but we met Vincent when we were having a swim in Banlung Lake and Celia&Daniel on our Guesthouse so we are now 10 persons to go trekking in Virachey Park.

Tot: 0.119s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0405s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb