Krasne plaze Kambodze


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Sihanoukville
January 29th 2007
Published: January 29th 2007
Edit Blog Post

Som rada ze som sa nedala odhovorit od navstevy plazi v Kambodzi - tak biely a jemny piesok som snad este nevidela. Je tu nadherna cista voda, ciste plaze a malo turistov - mame bungalov priamo na plazi za 3 USD dohromady takze ma to vychadza na 1,5 USD na den. Co sa tyka dalsich cien - flasa vody 1 USD, jedlo 3 USD atd. Par ludi mi vravelo ze Kambodza nie je idealna plazova destinacia - no mozno nema az tak uzasne plaze ako povedzme Thajsko ale aspon tu nevidim ludi na drogach, sex turistov a nehra tu hudba do skorych rannych hodin. Elektrina funguje len od 17:00 do 23:00 ale blizi sa spln mesiaca takze vonku je krasne vidiet aj bez svetla. Zajtra sa plavime na Bamboo Island kde maju byt este krajsie plaze a len jeden guest house kde sa da byvat takze tam nie su skoro ziadny ludia - planujeme tam zostat tak 3 dni - elektrina tam asi nebude... Stretla som Americana ktory tu vlastni guest house tak vravel ze vela ludi co vidime z amputovanymi koncatinami nie su vzdy obetami min (ktorych tu ma byt okolo 4 az 6 milionov)!!! ale aj jedovatych hadov, ktorych je tu vraj dost :-) Pomaly to budu uz 3 mesiace co cestujem a mne to pripada ako by som zacala len vcera - desi ma myslienka ze toto jedneho dna skonci a ja sa vratim do denneho sterotypu a stresu.


Additional photos below
Photos: 32, Displayed: 22


Advertisement

Kacacie embryo - toto je male vajceKacacie embryo - toto je male vajce
Kacacie embryo - toto je male vajce

Natocila som ako zena zjedla kacacie embryo - raz som to videla v televizii a vedela som ze to bude zazitok - nebola som sklamana :-)
Uz ich par zjedliUz ich par zjedli
Uz ich par zjedli

Obycajne tie vajcia byvaju ovela vacsie ale nepodarilo sa mi ich zatial najst


Tot: 0.294s; Tpl: 0.01s; cc: 28; qc: 166; dbt: 0.1696s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb