Koh Russei Island (Bamboo Island)


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Sihanoukville
February 2nd 2007
Published: February 2nd 2007
Edit Blog Post

Niekde som citala ze dlhodobe cestovanie nie je ani tak o miestach ktore navstivis ale hlavne o ludoch ktorych po ceste stretnes. Cim dlhsie cestujem tym viac s tym suhlasim. Poslednych 11 dni som stravila vacsinu casu s 21 rocnym Benom z Noveho Zelandu a napriek tomu ze som nebola jeho spravanim zo zaciatku nadsena, postupne sme si na seba tak zvykli ze pri luceni sme radsej nechceli mysliet na to ze sa uz mozno nikdy neuvidime. Na ostrove Koh Russei (Bamboo Island) nam bolo skvele a zistila som ze Ben je velmi vtipny spolocnik - daval dokopy plany ako preplavame na susedne ostrovy a stravime tam noc - bohuzial koli neocakavane silnym prudom a velkej vzdialenosti sme to museli vzdat. Jedavali sme 2x denne a vela plavali - takto fit som sa uz dlho necitila - riadne sme schudli. Koho zaujimaju ceny na ostrove - za bungalow na plazi sme platili 8 USD (kazdy 4 USD), flasa vody pol dolara, akekolvek jedlo stalo 3 az 5 USD. Dnes som uz sama dorazila spat do Phnom Penh kde ma uz cakal pas s vizami do Vietnamu, Laosu a Thajska - pekne podla planu. Zajtra skoro rano odchadzam do Vietnamu - od par ludi som pocula ze ludia vo Vietname nie su velmi prijemny a vraj tam je dost draho - urobim si vlastny nazor.


Additional photos below
Photos: 26, Displayed: 22


Advertisement



Tot: 0.055s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb