256.den - presun battambang


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » North
October 11th 2018
Published: October 11th 2018
Edit Blog Post

Dobre vyspaty smer ranajky.

Mimo restiky vsade same polievky, na to som fakt chut nemal.

Nakonec az po dobre dlhej chodzi padam na bagetu.

Chalan v suprave ac milan, tak treba milanistov podporit.

Clovek predemnu platil 6k za celu, tak zadny ojeb.

Sadam si za stolik, chalan mi prinasa este uhorky a sladku kapustu + maly caj.

Tu zrejme miesto free vodu davaju caj. Uz sa mi to stalo tusim 4krat.

Bageta ma riadne zasitila, ledvaj som sa dovalil na ubytko.

Tam len netovanie, oholenie sa a zbalenie batohu.

Bus mi ma ist o 11.30, izbu opustam o 11.00.

O takomto case ziadna tlacenica ako pri mojom rannom odchode do kampot. Proste ide len jeden bus, ten uz pristaveny, po kontrole listka si sadam dnu, tam bola pustena klima, vonku zacina hic.

Bus sa nakonec zaplnil do posledneho miesta. Vedla mna sedi objemnejsia domaca.

Batoh som si dal do ulicky, bo do podpalubia nakladaly rozne mechy. Clovek nikdy nevi co z nich vytecie.

Inak bus oproti vcerajsiemu slabota ale zas co som videl ludi ist do pp z kampotu, tak luxus.

Vsetko by bolo v buse ok (miesto na nohy) keby poradne fungovala klima.

Isla uplne slabucko, tak dost teplo v buse.

Najskor klasicke mestske zapchy, po opusteny mesta sa to malo zlepsit.

No nezlepsilo, zapchy neboli ale cesta uzka len pre dve auta, ziadna krajnica. Plynulost premavky spomalovali motorkari, nakladiaky, odstavene dodavky na ceste.

Predbiehat ich bolo len na takejto uzkej ceste obtiazne.

Zastavka na obed. Davam si len nudle so zeleninou a par kuskami masa. Cena normalna na moje prekvapenie.

Opat uzka cesta zavadzajucich aut.

Dodavky napratane ludmi, zadne dvere otvorene, nohy ludom trcali z kufru.

Dalsa zastavka.

Uz je jasne, ze cesta nebude trvat mojich ocakavanych 5hod, nakonec trvala 7hod, vdaka premavke.

Fakt nevim kam chce ist tato krajina ked hlavny tah je len jedna uzka cesta.

Suseda cez ulicku asi 3x grcala do nadoby kde mala dzus. Ten ale pred tym preliala kamosovy samozrejme.

Ble tak tu nadobu by som uz veru nepouzil.

Do ciela prichadzame uz za tmy (18.30)

Furt nevim kde bude konecna, nakonec asi 3-4km od ubytka.

Cestou ludia vystupovali, sem tam aj pristupili. Jedna uplne spickova opicka ale v tej tme (bola samozrejme tmava) ani nevim kedy vystupila.

Nuz bus stanica uplne v hajzli, vsade okolo tma. Hned iniciatovny motorkar 5usd, som na to ani nereagoval. Potom zrazu 3usd. Uplne mimo chlapik.

Na hlavnej dalsi ale ten zacal na 2usd, skoncil na 1.5usd. Este ma varoval aby som nesiel po tejto hlavnej ulici sam, vraj vela zlych ludi.

Hned za nim dosol dalsi a ten bez problemov za 1usd (taka bola cena na wikitravel). Hned ho berem, bo popravde fakt som nemal naladu ist po tme po tejto ulici, i ked bola osvetlena ale nemal som z nej dobry pocit. Za svetla by som to zrejme odkracal, kurva jeden dolar to su dve male tocene piva.

Motorkar ma vyhadzuje pred hotelom. Mozno by bol na mieste lacnejsi ale uz nemam moc dolacov, budem rad ak mi to vydrzi (cca 50usd asi na dva alebo 4 dni + cesta to bkk)

Recepcny (mam v picista) mi dava kluc, jeho poskok ma vedie na 3poschodie. Zas labyrint, uplne vela izieb.

Furt som nevedel ci mam share abo privat kupelku. Mam privat, na agode to bolo zahadne napisane.

Izba ok, i ked do ulice a na okne je trochu roztrhnuta sietka proti hmyzu a fan je len stropny a moc nefici. Wifi ok.

Dal sa tu zobrat aj dorm za 2usd ale podla fotiek a recenzii uplna kopka. Uz som spohodlnel, v minulosti by som to zobral.

Lenka mala svoju prvu zlu skusenost s cs. Ten ju chcel pretiahnut. Tak okolo 1rano od neho odisla.

Korejka (5xstretko v soule) co je vo finsku nakonec na svk asi nedojde, najskor to vyzeralo ,ze hej ale cul mi napisala, ze asi pojde v decembri (volno v skole) do dubaia za sestrou.

Ale neva, i tak pisala ked som sa chystal k nej : no romance only friend.

No a este dobry tip od markoffa ked som sa ho pytal na navstevu angor watu, mam to skusit niekde preskocit (jedna cs mi vravela, ze jej kamos to spravil a vyslo to, len nevim kera to bola). No ale toto neni ten dobry tip. Ten je nasledovny, mam tych 35€ investovavat do kuriev. Ono teoreticky tri by som mal isto za tuto sumu, mozna aj 4 naraz, mnozstevna zlava, asi lepsi zazitek jak volake kamene na luke 😊

Po sprche smer miestny trh, najskor len zelenina, potom zas polivky a nakonec maso, kurata, kacice (?), ryby.

Berem dve vacsie masa na palicke a k tomu ryzu. Jasne, ze rodicom pomahalo male dieta (8rokov), bolo cele nazhavene mi vydat, bo s objednavkou som oslovil ju, tak mala svoj biznis.

Odtial cez ulicu na sejk. Ako mi ho zacala mixovat, zacalo prsat.

Uplne prudky lejak. Kanalizacia nulova, tak voda automaticky ostavala stat na ceste.

Dazd ale nebranil zastavovat autam pri stanku a objednavat si.

Len stiahli okienko, zakricali objednavku, ta sa vybavila, chalan zo stanku behol do dazda, podal zasielku a vybavene. Hotovy mcdrive.

Ked dazd trochu ustal prebehnutie do hotela a tam do seba hodena vecera.

Wifi dost padala.

Po dazdi prieskum okolia.

Pred 21.00 obchodiky uz zatvarali. V jednom som zistoval cenu pohladnic ale baba bola uplne v soku, tak zadrela 1usd, bo to tam bolo napisane na magnetickych pohladniciach. Ale na normalnych nemala cenu tak, ze tez 1usd. Ale bola to len dcera, pojdem tam zajtra ked bude robit mama alebo babka.

Ono tu keby clovek potrtka babku, mamu, dceru furt je to vekovo ok, vekove rozdieli pocitam 14rokov 😊

Nuz prieskum ziadna slava, bo vsetko uz zatvarali akurat som objavil ulicku s restikami pre turistov (ulica c.121)

Pici, ze vegetarianska a veganska restika. To je uz na mna moc.

V restikach plno bielich a jeden cirny tipek. Ten jak vystrichnuty z neakeho filmu kedy cirny dedko so sedivou bradou dava rady svojim vnucatam.

Parkujem vo flavour of india. Nalakala ma cedula 0.5usd za pivo.

Hehe obsluhu som hned sklamal, ked sa pytala ci ma donist menu. Ne, daj pivo 😉

Po druhom pive sa spusta opat mega dazd.

Zajtrajsi motovylet asi zrusim. Predpokladam, ze bocne hlinene cesty budu nepriechodne a ozaj sa mi zas nechce ist max 10km/hod a miesto sledovania okolia sledovat cestu nech sa volade nevykotim.

V restike dvaja stary expati (ten stary cernoch a este jeden stary beloch).

Ked este neprsalo tak po ceste isol stary dedo aj se 4kurvami (vyzerali strasne, ani by som ich neostal)

Zatal fajn dojem z mesta, jedlo blizko, pivo tez (tusim chuti lepsi nez v kampote).

Uvidime zajtra za svetla a po prvej noci na izbe.

Ak nedam motovylet ostanem tu asi dalsiu noc. Furt mam cas. Z bkk mi to leti az 22.10. Len ten zasrany zub. Ak nestihnem v bkk tak potom az v chorvatsku. Vo svedsku by mi moja poistka nestacila (200€ na zub ale len do 16.11. Vtedy mi konci preventivka na svk)

Co som si vsimol tak auta ale hlavne motorky tu jazdia omnoho rychlejsie ako inde. Normalne to valia niektory na plne gule po ulici.

Ako obsluha tu je strasna, najskor usmevy, klananie ale cul uz cakam dobrych 10.min na dalse pivo. Aj na to druhe a tretie som musel obsluhu volat. Cul ale uplna ignoracia, kukaju film.

Zajtra musim kuknut podnik kde ludom nalivaju, nuz to teda balim i ked som chytil slinu.

Pri platbe usd mi zas vydali kombi menu. Uplne to neznasam i ked prepocet je lahky 1usd = 4k k

Sakra nemam zadnu vodu, som zvedavy kolko stoji na ubytku.

Vecer na ulici zaujali straznici obchodov.

Straznik sedi na stolicke pred predajnou obklad dlazby a sleduje okolie. Podotykam na ulici, ziadny oploteny areal.

Dalsi spi v sietke co ma natiahnutu medzi dvoma stromami, opat na ulici, a strazi predajnu telefonov.

Po prichode na ubytko sok, mrezove dvere zatiahnute ale nastastie nezamknute.

Cestou na izbu som zle odbocil a pinkl ma spravne nasmeroval.

Naklady :

Bus phnom pehn - battambang (capitol tour 11.30) : 35k k (platil som 10usd vydala mi 5k k)
Bageta : 6k k
2xChhaya Guesthouse Battambang, singel, fan, privat kupela, tv : 7.41€ (8.56usd karta) zlava 5percent
Nudle, zelenina, trocha masa : 3k k
Mototaxi z bus stanice do mesta (asi 3km) : 1usd
Ryza, 2 masa : 7k k
Shake : 1usd
3x male pivo : 1.5usd


Advertisement



Tot: 0.816s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.5221s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb