Thailand en Cambodja

Asia » Cambodia » North » Battambang
August 28th 2011
Published: August 28th 2011

Beste mensen! De vorige keer ben ik mijn blog geeindigd toen we op het eiland Koh Phangnan waren, dit eiland hebben we bezocht voor de beroemde "full moon party" mee te kunnen maken. Dit feest is op het strand van Haad Rin en is zoals de titel het ook zegt op de avond van de volle maan. Hier komen iedere maand circa 20.00 tot 30.000 mensen op af. Iedereen draagt fluoriserende kleding en accesoire... Read Full Entry

Photos are below

28th August 2011

Hey neefke! Weer un sjoen verhaol en leuke foto's! De höbs daan wel ut Preuvenemint gemis, mer met ouch nog 'ns dit pokkeweer, wil iech wel met diech ruile...Die zon höbste neet de gooje kant oet gesjik....Iech hoop dat ze in zuid fraankriek is blieve haange ;-) Geneet nog mer volop! Ut is bijnao um...en dat vinde sommige luij gaaroet neet erg... XXLindaXX
29th August 2011

Thailand en Cambodja
Hoi Roy Wat hóbs ste weer eine prachtige blog geschreve en hiel veul en sjoen foto,s !!! auch eine geweldige tip naor de link gaank zoe door . .xxx pap& mam.
30th August 2011

Hey, kunnen we eindelijk weer reageren op je blog!!! Vorige keer helaas niet gelukt, maar vond je foto's van toen ook geweldig, vooral die van die dieren natuurlijk, en dit keer weer! En wat een feest daar zeg, ik zie me daar ook wel tussen staan!! Wat maken jullie allemaal mee zeg en wat een genieten! Wij gaan nu ook heerlijk genieten in Portugal! Ook wat zon meepikken en natuurlijk geen feestje overslaan! Wel dit keer zonder Royke, maar dat valt goed te maken bij de volgende vakantie waarschijnlijk! Gaan we dit keer samen genieten, ff ietsjes minder jaloezie van mijn kant! Have fun nog! En dit keer zeg ik maar: tot gauw!! x
31st August 2011
4. Khao Yai National Park (2)

Whaaaaahhhh!!!
Die kiek diech aon! Zoe vaan: iech kom diech pakkkeeeeehhhh!!!
31st August 2011
4. Khao Yai National Park (10)

Gatver!!
31st August 2011
4. Khao Yai National Park (15)

Haha
The Green Mile? ;-)
1st September 2011
1. Koh Phangnan (5)

compleminte
hoi leve jong. veer höbbe weer genote vaan dien avonturen. De weurs noch unne echte omnifoor(alleseter) knap vaan diech.Veer bivakeren noe in Fraankriek tot de 16e.compleminte en noch väöl plezeer winse diech.Fons, Kitty , Tom en Gerda. dikke poen!!!!
4th September 2011

ruigggg man
amigo wat ruig allemaal zeg pffff,word gek wil ook zo graag naar zo n mooie plekken haha hopelijk next year,nog 2 maanden genieten he,en dan kunne jullie me alle verhalen live vertellen,geniet r nog lekker van de komende 2 maanden hier regent het maar weer eens zoals gewoonlijk ;-) hasta pronto amigo xx
6th September 2011

Neat
Jezus Boudha Roy, Dat zal wel een ervaring zijn geweest en niet alleen de feesten. Emmertje drank toe maar. Ik zie je zo zitten versteend met gestrekte armen, redelijk nuchtere glimlach. Ben wel jaloers op jullie maar zo zie ik ook veel. Je zal straks wel een jaar nodig hebben om al die foto\'s te bekijken. Mooie foto\'s mooi verhaal. Maar de emotie moet van jouw krijgen, als je terug bent. Roy jongen haal het onderste uit de kan. Que la force soit avec toi. Wim

Tot: 0.119s; Tpl: 0.018s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0934s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb