Nay Pyi Taw: extreme vorm van stadsplanning

Asia » Burma » Mandalay Region » Nay Pyi Taw
September 10th 2016
Published: September 13th 2016

Myanmar gaat ook met zijn tijd mee. Zo diende je vroeger naar een reisagent te gaan voor bustickets, nu koop je ze gewoon op internet vanuit Nederland, via de app en met je creditcard. Wel zo makkelijk. Na een vroeg ontbijt nemen we een taxi naar het Aung Mingala busstation, een rit die meer dan een uur zou duren volgens het hotel. Er is rond zeven uur weinig verkeer op de weg, dus de rit duurt ma... Read Full Entry

Photos are below

13th September 2016

Birma
Wist niet dat er zoveel moois te zien is. Zo'n lege 22-baans weg lijkt me echt het einde. Jullie eerste blog kon ik niet openen, Linda ook niet. Have fun.
13th September 2016

Onderhoud
Een paar dagen geleden hebben ze groot onderhoud aan de site uitgevoerd, daarna waren er wat problemen. Waarschijnlijk konden jullie de blog daardoor niet openen, wij konden er toen ook niet in. Het zou nu allemaal weer opgelost moeten zijn.
15th September 2016

Vroem
Ja hallo, jullie moesten een schietgebedje doen dat het hier ging regenen, niet daar. Een geval van miscommunicatie. Zo te lezen worden jullie flink verwend met al die spullen op jullie bed en taarten in golfkarretjes. Leuke foto op die brommer, trouwens. De monniken herken ik wel. Beetje India. Een prachtige route. Ik ben jaloers. Zondagochtend om 6 uur vertrekken we naar Praag. Vandaag was het er 31 graden, maar vanaf zaterdag slaat het weer om. ( gelukkig ) De rest van de week zal het bewolkt zijn en een graad of 19. Scheelt een hoop gezeur van 40 kinderen. Reis fijn verder en geniet van elke minuut! Liefs, Linda en Suka

Tot: 0.268s; Tpl: 0.042s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.072s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb