150.den - dilijan


Advertisement
Armenia's flag
Asia » Armenia
July 10th 2019
Published: July 10th 2019
Edit Blog Post

Dnes nic nerobenie.

Cele doobedie len v posteli.

Na obed vybehnutie vybavit postove zalezitosti.

Na starej ulicke prave mikrobusy vykladali turistov. Nic tu zaujimave ozaj neni, proste len par domov premenenych na restiku, hotel.

V suvenirovom shope kupujem pohladnice.

Cul tu predavala starsia zenska, ta mi dala pohladnice za 300p (cena na vnutornej strane stojanu). Nevim o co vcerajsej mladej scande islo ked ich ponukala za 400, taktiez v shope oproti.

Potesila moznost platby kartou v takomto zapadakove.

Odtial do centra na postu.

Tu hned ako som vosiel tetula ci chcem stamp.

Na jednu pohladnicu mi pise odkaz po armensky (ta putuje babi) a na dalsie zas ja pisem neslusnu pesnicku pre vianocnu matku. (Pocitam, ze po doruceni uz viac pohladnic odo mna nebude chcet 😊

Pesnicka je nasledovna

Ten do pije hrusku, neboli ho v brusku. Lalalala
Ten do pije vodku, trtka do dochodku. Lalalla
Ten do picu lize, nebola ho krize. Lalala

Samozrejme neslusne slova som vybodkoval.

Z posty kde velmi friendly postarka presun do supermarketu.

Tu nakup suchej stravy na dnes.

Opat sa dalo platit kartou.

Karta uz dobre v hajzli, magneticky pas je na tom stale horsie a horsie. Musim zehna lep a skusit to prilepit. Karta do roku 2022 nema sancu prezit ale mozna to bude fungovat aj bez mag.pasu.

V centre dost ludi. Niektory cakali na bus, iny len posedavali.

Samozrejme na ulici nesmeli chybat automaty na kavu, tie su uplne skoro vsade aj v uplnej prdeli.

Obed vybaveny pri jazierku pri hlavnej ceste.

Tu je aj neake nove susosie, kde sa kazdy prechadzajuci fotil.

Na ubytku spanok, opratie veci a spisovanie suhrnu iranu.

Ubytko fajn, klidek s vyhladom do zahrady.

Nakonec pada rozhodnutie, zajtra smer tbilisi bez zastavky.

Pocitam tak 6hod presun, zalezi podla stastia v stope.

V tbilisi som bookol hostel na 3noci, dufam, ze to bude ok.

Chcel by som ist kuknut aj uefa ligu, hra sa o 21,00, tak hadam stiham, i ked nezaujimavy andorsky klub

Mozno budem mat dve cs stretka. Dufam, ze opat neake crazy baby ako v jerevane. Normalne ma nezaujimaju co sa chcu bavit o normalnych vecoch.

Na ubytku nova rusko hovoriaca rodinka.

Chvili som nemal v zachode vodu, to potesi ked ma clovek sracku. Ta moc neustupuje.

Ha vcera som skoro omylom kupil let na 20jula, nastasti som si to vsimol a zmenil to.

Som zvedavy na mega turisticke gruzinsko.

Ono pojdem len do preflaknutych miest ako kazbegi, mestia, ciatura a batumi.

V poslednom chcem ostat tyzden a nic nerobit pri mori.

Som unaveny hladat menej tur.miesta, ak by som na trip trebars na mesiac bolo by to ine ale ked sa to tak vezme s asi 2mesacnou pauzou doma som na ceste cisty cas 15mesiacov a uz som toho troska objedeny.

I ked juh armenska a nahorny karabach ma nastartoval ale po nom zas dosol utlm. To vysvetluje i kazdodenny alkohol.

Naklady :

6xpohladnice : 3.38€ (karta 1800d)
7xznamky : 1700d (240d/ks)
Nakup : 3.7€ (karta 1970d)


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb