149.den - dilijan (tura)


Advertisement
Armenia's flag
Asia » Armenia » North
July 9th 2019
Published: July 10th 2019
Edit Blog Post

Z ubytka vypadnutie okolo 900

Cinan tu mal aj ranajky ale za 1500d to vyzeralo slabo.

Pri kruhaci odbacam do dediny, kde ma byt stara ulicka.

Ulicka aj je ale domov zhruba tak 4ks, vsetko hoteli, restika, suvenir shop.

Domy vyzeraju ako keby boli zo svajciarskych hor. Dvojpodlazne kamenne domy so sedlovou strechou.

Vyzeralo to fajn ale, ze by kvoli tomuto sem mali chodit turisti tak to asi nie.

V suvenir shope pohladnice za 400d, v jerevane boli za 300d. Zjednavat nechceli. Zajtra musim kupit a poslat domov.

Opustam asi 100m staru ulicku a po schodikoch sa napajam na hlavny tah.

Podla mapy a i znacenia na strome idem smer vrch yeghjervasar 2599m

Najskor stupanie po schodoch cez les. V nom zrucanina stareho altanku na styl grecka.

I pri ceste bol maly grecky amfik.

Cesta ma vypluva na luku, tu sa ku mne pripajaju dvaja psi.

Znacenie zatial fajn.

Vchadzam do ihlicnateho lesa.

Z neho pekny vyhlad na mesto a okolie. Je tu aj outdoor posilka, no na ukrajine boli lepsie.

Nazad do dediny, tu vystavba velkeho hotela. Ten sa obklada kamenmi, tak bude vyzerat ako domceky na starej ulici.

Opustam dedinu a po luke zacina stupanie. Idem po polnej cesticke, sem tam info tabula o okoli.

Tada a znacenie v hajzli. No pochodujem po polnacke. Pasuje to s mapy.cZ

Stupanie mierne.

Vyhlady fajn ale ako vravel cech zo sevanu, len kopce pokryte travou.

Kukam do mapy, ups mal som odbocit, tak nazad na inu polnacku, no ta je po par metroch nepriechodna.

Idem teda nazad.

Dostavam sa do pastierskej dedinky. Par zbuchanych domov ale opustenych, v jednej stajni kon.

Polnacka zoslabla ale su tu kolaje od aut. Tie ma navadzaju az pod vrchol.

Skriabem sa na nho.

Par skal a inak len trava. Vyhlad ok.

Po jedle klesam na polnacku.

Celu cestu mi robia spolocnost doterne muchy.

Ha znacenie ale len jedna znacka.

Pasu sa tu kravy spolocne s konmi.

Riadim sa mapou. Opustam polnacku, nemam sajnu kam viedla.

A idem krizom cez travu.

Najskor ok ale neskor klesanie a trava vyssia a vyssia.

Chodnik ziadny, pritom v mape je.

Zrazu trosku preslapana cesta, idem po nej.

Asi neaky blazon tak ako ja co siel tuto trasu.

Cesta totalne nahovno. Obcas trava az po prsia.

Konecne som po boji dole.

Normalna polnacka ma naviguje az do dediny.

V ziadnom pripade tuto trasu neodporucam, od vrcholu dole dalej od dediny neexistuje ziadny chodnik, nic. Na mapach je to odrb.

V armensku teda dost sklamanie s tur.chodnikov. trtkovci oznacia len zaciatok trasy a potom sa staraj.

Cestou ma chyta dazd. Nastastie som v lese no i tak som premoceny.

Cesta riadne bahnista.

Prichadzam do centra dedinky.

Par budov, obchodiky, policajti a to je vse.

Ludia zvacsa stary. Vsetci ostatny su asi v jerevane.

Pri kruhaci sa mi prihovara taxi a ponuka svoje sluzby.

Davam jedlo s pivom.

Moc to do mna nejde, tak nech mi to zabali. Kurva si zapocitala balne 200d a to jebla len do sacku. Nesmelo chybat 10perc nieco.

Na ubytku totalne ko.

Najhorsi je, ze hnacka sa stupnuje, tak nasadzujem tabletky.

Pohlad na financie. V pohode sa viem dostat domov po zemi avsak po prichode budem na nule (prachy co su vyhradene na cestovanie). No to by nevadilo, len este budem nieco potrebovat asi na dvojtyzdnovu cestu po svk ked dojde v septembri filipinka.

Nuz kukam letenky a nakonec kupujem len do vidne z kutaisy.

Na ubytku daky severania, ja mam izbu hore a dole sa mi ist nechce. Aj tak mam sracku.

Zajtra dieta a balena voda.

Dnes za 8hod cca 25km.

Do tbilisi asi pridem uz vo stvrtok a nie v piatok. Povodne som chcel ostat noc este v ijevan.

Naklady :

Vyber 5000d = 9.38€

Jedlo, pivo : 2200d
Wizzair kutaisi - vieden : 36.2€


Advertisement



Tot: 0.759s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.5306s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb