Boenner, boenner og boenner

Africa
January 14th 2010
Published: January 14th 2010

Bare en kort update...
Hernede lever man af 3 ting: boenner, ugarli og mystisk brun groed med noedder. Ugarli er lavet af majs som er blevet kogt saa lang tid at det er bleevt helt klistret og meget sjovt i konsistensen. Tilgengaeld er jeg vild med den frokost vi faar hver dag - det er boenner og soede kartofler. Det er naesten bedre end en god roed boef... men ogsaa kun naesten... :D

Ioejeblikket har vi naesten 30 grader, men fordi man skal daekke baade knae og skuldre foeles der meget varmt og det med at blive brun gaar ogsaa liiiidt langsomt 😊 saa det er jo godt at man skal vaere her i laaang tid 😊

14th January 2010

hej Sophie
Hvor er det altså hyggeligt at høre fra dig. Jakob sidder her ved siden af, han har lige oprettet bredbånd/trådløs forbindelsesåvi nu for første gang siden d. 28/12 kan gå på nettet. Som du sikkert har hørt fra dine forældre havde Louise og Morten et forrygende bryllup. Vi "gamle" gik hjem ved 2 tiden, men de unge mennesker festede videre hel natten. Vi har stadig en del kaos her i lejligheden,- men det går fremad! Glæder os til at høre nærmere fra dig! Mange tusind kærlige hilsener fra Thomas, Jakob og Gitte!

Tot: 0.871s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 47; dbt: 0.0765s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb