Klargjering foer East Africa Cup 2009, Moshi - Tanzania


Advertisement
Africa
June 22nd 2009
Published: June 22nd 2009
Edit Blog Post

Ting har stort sett gaat baan gass i eitt sidan eg sette nasen mot syria i slutten av mars. Av denne grunn har eg ikkje tenkt saerleg mykje paa turen hit til Tanzania. Paa flyet paa veg ned var det soving og eting, litt lesing, og framleis svaert lite tankar om maanaden som venta meg. Dette varte heilt til eg stakk nasen ut or flyet. Varmen og luketene som slo i mot meg tvang gliset fram i anlete mitt og med eit brak var eg tilstades, intenst her og no. Her hoeyrer eg heime! Det var beint fram nydeleg!

No er, etter litt om og men, alle fire (Aleksander, Anne-Kari, Aud og eg) samla i Moshi og er med i foerebuingane til East Africa Cup. Dette er ei turnering for born under 16, og den er i rivande utvikling. Siste tilskot er eit seminar for journalistar i fraa heile austafrika i regi av BBC. Dei skal faa oeve seg paa aa skeive pressemeldingar, halde presekonferansar, og i det heile nytt alle moglege verkemiddel for aa kommunisere EAC til omverda. Uhyre interessant!

I dag skal vi rydde og vaske klasseromma dei uklike seminara skal vaere paa. Eg er mest spent paa a) om dei har, i motsetnad til i gaar, har noeklar til klasseromma og b) om det er nok kostar, boetter og anna nyttig reinhaldsrekvisia. Time will som kjent show.

Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0527s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb