Hip Hip Hippo

December 23rd 2012
Published: June 16th 2017

Geo: -9.13206, 37.2982

After a night full of mysterious sounds of the African bush I enjoyed breakfast with the Swedish family and went for a walking safari with Kiki, our guide. More than a monkey wasn't in the cards, though. In the afternoon I went on the boat safari I missed yesterday and saw crocodiles and whole herds of hippos. Dinner with the Swedish family down by the river banks.

Nach einer Nacht voller mysterioeser Geraeusche des afrikanischen Bushes traf ich mich mit der schwedischen Familie zum Fruehstueck. Danach nahm uns unserer Fuehrer Kiki auf eine Safariwanderung. Mehr als einen Affen bekamen wir allerdings nicht zu Gesicht. Am Nachmittag ging ich dann auf die Boot Safari, die mir gestern verwehrt wurde und sah ausser Krokodilen ganze Herden von Flusspferden. Abendessen bei Kerzenlicht wieder unten am Flussufer zusammen mit den Schweden.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0524s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb