Ontbrekende verhalen


Advertisement
Tanzania's flag
Africa » Tanzania » East » Dar es Salaam
October 13th 2006
Published: October 13th 2006
Edit Blog Post

Jaja! Er zit een enorm gat tussen mijn twee laatste verhalen. Heb ik dan niks gedaan, en net als alle andere Enschedeze studenten alleen maar liggen pitten? Hapana! Integendeel, eerder teveel om op te noemen. Maar ik hoop dit weekeinde het een en ander in te halen. Verhalen zullen volgen over de bitterballenborrel bij de NLambassade, het Franse Bagamoyo en het cocktails drinken op LEVEL 8 van het Kempinski hotel. Ik zal probeer het geheel aantrekkelijker te maken met de hulp van foto's. Alleen wil de trage internetverbinding mij daarbij niet echt helpen.

Misschien kan een van de hier aanwezige Zwarte Pieten vragen of ze alvast wat foto's mee naar Nederland. Voor de mensen die niet kunnen wachten, een klein voorproefje: Kempinsky hotel

Badaaye!

Advertisement



13th October 2006

Mooi werk dat je toch nog even jezelf in zet als undercover paparazzo. Ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen. Ennuh: verkoop je ook nog een beetje bier? LUMMEL!
31st October 2006

Bekende verhalen
Hallo Jeroen. Wij kennen elkaar dan wel niet, maar ik heb je verhalen met veel plezier gelezen. Twee jaar geleden besloot ik om samen met een studiegenoot stage te gaan lopen in Tanzania (minor IM). Via het internet hebben wij toen heel wat faxnummers van bedrijven bij elkaar geschraapt. Uiteindelijk viel onze keuze op Darbrew. Erg leuk om te zien dat de door ons opgedane contacten ook door andere studenten zijn gebruikt! Nog mooier is het om te zien dat Darbrew eindelijk begint te leren hoe ze met westerse studenten om moeten gaan! Toentertijd kenden ze alleen studenten van de uni van Dar, die niets meer deden dan het proces beschrijven. Toen wij kwamen, en ook echt commentaar leverden en vragen stelden, stonden ze versteld. Ik denk dat ze nu toch wat beter weten hoe Nederlandse studenten 'werken'. Apart die ontwikkelingen daar. Het viel me op dat de general manager intussen ook is vervangen. Het is niet langer Matondane? Als ik het goed begrijp zit jij weer op kantoor met Malisa. Heet hij je nog steeds 100x per dag welkom? ;-) Ga -als je een keer lekker wilt eten- eens langs de Grill. En zorg dat de huishoudster van prof Mark voor je kookt en je was regelt, maakt het leven zoveel gemakkelijker ;-) Veel succes en plezier nog!
13th November 2006

Hi! grote neger broer! Overleef je daar alles nog tussen al die grote negers in de jungle!? Wat is nederland eigenlijk saai als ik via lieve mama alles te horen krijg, ik doe niks anders dan school en werken in het al te gezellige kortenhoef! Al heb ik mijn 1e periode wel supah goed afgerond (blij) Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik weinig aandacht aan je schenk en dat school de grootste reden daarvoor is! Want ik denk wel aan je hor! Tijd gaat wel snel, want binnen 2,5 week kunnen we je weer welkom heten in Kortenhoef ;) Tessa mist jou ook of ons :) kreeg net een kaartje in de brievenbus met veel liefs uit enschede. Hoop dat alles verder goed verloopt zoals het moeit! En euh stel dat je afrikaanse mode bladen, die wel aantrekkelijk zijn. Mag je ze best meenemen:) Afrikaanse Voque ??? Veel plezier nog en geniet ervan! Tot gauw Liefs en een dikke kus van je allerliefste zusje ;)

Tot: 0.165s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.1137s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb