Dar Es Salam

Tanzania's flag
Africa » Tanzania » East » Dar es Salaam
September 12th 2008
Published: September 12th 2008

Saa naaede vi til Dar efter en lang flyvetur. Men vores bagage var der med det samme saa det var top dollar😊

Alex hentede os i lufthavnen som aftalt og har passet godt paa os lige siden. Vi har set Dar down town, hvor bliver centrum mon af - saadan ser her bare ud hehe... Vi har jagtet en forretning der ville tage imod gamle dollars, de mener nemlig hernede at dollar fra foer 2006 ikke er saa meget vaerd hehe. Efter 5 forretninger begyndte presset at stige lidt isaer da alex jo ogsaa skulle have dollars og var interesseret i at faa mere for pengene. Saa ingen gamle dollars tak!!

Ellers har vi vaeret paa stranden i southend part en halv oe hvor vi sejlede med alle de lokale, vi var dog priviligerede og havde en hel minibus for os selv.

Nu er vi paa vej ud for at spise med ALex og hans kammerater, foer vi i morgen ved 7 tiden drager afsted i en saakaldt luksusbus til Moshi, en tur paa ca. 8 timer. Det var alt for nu, ha det saa godt.

Ps. naa ja vejret er solskin og 30 grader herligt

Knus Camilla og Anders

Tot: 0.06s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb