Dar es Salaam


Advertisement
Tanzania's flag
Africa » Tanzania » East » Dar es Salaam
June 8th 2008
Published: June 8th 2008
Edit Blog Post

(Need information on Dar in english? Send me a message


Ved aa ikkje ha med seg guidebok kombinert med aa ikkje ha stedsans kan ein faa fleire alternative opplevingar. Eg veit aldri kvar eg er go kan dermed aldri gaa meg vill.

Av afrikanarar eg har tala med finst det fire kategoriar. Den foerste er den som er negativ til deg, sjoelv naar du er noedt til aa kontakte dei. Den andre er den typen som ikkje kontaktar deg, men som er vennleg i det du tek kontakt. Den siste, og verste, sorten er dei som tek initivativ og er overvennlege. Eg moette to av den siste sorte i gaar. Dei fulgte etter meg i tre timar til saman. Eg sa minst mogleg, men var ikkje uhoeffelg, men dei tok ikkje hintet. Daa dei tilslutt gav seg var eg vond i beina, kjempesvolten og hadde gaat forbi mange ting eg ville sjaa paa, men som eg droppa grunna deira naerevaer.

Ellers er det lett aa bli kjent med folk, og for tida er eg med ein belgier med broket bakgrunn og ei psykologistudine i fraa soer korea. Fint med frender, men og veldig fint at eg kan stikke kva tid eg vil.

I morgon satsar eg paa aa rette kursen soerover mot Mtwara, der eg har kome i kontakt med ein danske eg skal bu hjaa. Det trur eg blir finfint!

Advertisement



Tot: 0.102s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb