Zuid-Afrika rondreis 2015 (2)

Africa » South Africa » Mpumalanga
April 12th 2015
Published: April 22nd 2015

Zondag 12 april 2015 1e Vakantiedag En dan is het zover: de vakantie gaat beginnen! We zijn al heel vroeg wakker en staan dan maar meteen op. Eerst maar eens koffie, dan de allerlaatste spulletjes in de rugzakken. Dan de laatste opruim dingetjes en vervolgens stappen we in de auto op weg naar collega Willem die ons naar Schiphol brengt. We doen maar weer mee met de moderne tijd: met de instap... Read Full Entry

Photos are below

Meneer en mevrouw NjalaMeneer en mevrouw Njala
Meneer en mevrouw Njala

We maken weer een gamedrive hier in een stokoude open landrover

22nd April 2015

prachtig
Hallo Marja en Bert Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin, wat een prachtige foto's en wat hebben jullie al veel mooie dieren gezien en de omgeving is ook prachtig. Veel plezier nog de komende tijd!

Bedankt
We genieten volop!
26th April 2015

wow!
wat een fantastische beelden komen er langszij... echt schitterend! jullie zullen wel genieten... ik wacht de nieuwe foto's met spanning af :)
27th April 2015

Text by Marja Photography by Bert

Tot: 0.057s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0274s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb