Welkomsbericht


Advertisement
Nigeria's flag
Africa » Nigeria » Abuja
August 16th 2008
Published: August 16th 2008
Edit Blog Post

Mensen,

Op maandag 18 augustus is het na 5 maanden voorbereiden dan eindelijk zover, ik vertrek naar Abuja te Nigeria. Het doel van mijn reis is stage lopen op de Nederlandse ambassade voor een periode van 4 maanden. Ik hoop met deze stage ervaring op te doen binnen de rechtsgebieden van het internationale strafrecht en mensenrechten. Maar bovenal ga ik een groot avontuur tegemoet in een land wat door vele mensen wordt gezien als het meest criminele en corrupte land van het continent Afrika. Ik ben zeer benieuwd in hoeverre dit het geval is. Voorzichtigheid staat dan ook bovenaan! Mijn ervaringen wil ik met jullie delen via deze website. Veel plezier en ik beloof vaker te ''posten" (althans vaker dan in Colchester).

Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0403s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb