Windhoek

Namibia's flag
Africa » Namibia
May 15th 2018
Published: May 15th 2018

Na vandaag de laatste 300 km te hebben gereden naar Windhoek tijd om de blog af te sluiten. Een nachtje slapen hier en morgen, woensdag dus, om 18.00 uur met de KLM terug voor een nachtvlucht. Donderdagmorgen terug op het nest. Gelukkig geen tijdsverschil. Jannie en ik hebben een ontspannen reis gehad waarbij wij veel verschillende indrukken hebben opgedaan. Ik ga ze niet allemaal opnoemen, U heeft ze in het blog kunnen lezen. Het is een afwisseling geworden van korte en lange wandelingen, veel excursies waarbij je ogen tekort kwam, vlieg- en boottrips, een helikoptervlucht en ook nog tochten met de auto in de wildparken op eigen initiatief. Veel kilometers gemaakt, ruim 5000. Je kan de cruise control hier uren aan laten staan. We hebben onderweg veel korte en soms wat langere contacten gehad. Heel plezierig. En 1 maand met z’n tweetjes is weer niet tegengevallen. Integendeel de oudjes leefden weer helemaal op. Vandaag sluiten wij af zonder foto’s. Tot de volgende blog.

Tot: 0.115s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.0811s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb