17.den - chefchaouen


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Tangier-Tétouan » Chefchaouen
December 15th 2017
Published: December 31st 2017
Edit Blog Post

Od CS vypadnutie okolo 9/30, kedze obe este spali nechal som im tam pisomne podakovanie.

Pesi na stanicu cca15.min. Opat ako naschval nikde nic otvorene s jedlom.

Na stanici stacilo povedat nadhanacovy mesto a uz ma sikoval k dalsiemu a uzaj sedim v buse. Este siel so mnou kupit listok do kanclu, samozrejme,ze s batohom ma nechcel pustit hore do busu, tak platim este za batozinu. Domaci platia tiez, len neviem ci aj oni 10dh alebo menej.

Cestou casto zastavujeme bo je to obycajny bus a nie ctm resp surpatour. V tetoune mame dokonca pol hodinovu cakacku.

Tu nabieha do busu predavac vody, potom predavac zakuskov.

Po vystupeni v chefcha, strasne krkolomny nazov, cita sa to šefta, vonku dobra zima.

Sa ale necudujem sak je to v horach.

Taxi netreba,centrum je blizko i ked do kopca.

Gps ma navadza do ulicky ale po ubytku ani chyru, je z druhej strany ulice, smeruju ma tam domaci.

Platit budem az zajtra, dorm v pohode, len strasna zima, ziadny ohrievac, kontrolujem sprchu, po zhodnoteny vydrzim dalsi den bez sprchy, bo fakt mega zima vonku.

Po ubytovany sa stracam v spleti modrych uliciek, fakt to vyzera genialne, vsetko modre, obcas biela (oooo modrobiela jdu blejt velebnosti). Po case to ale cloveka omrzi.

Davam sendvic, automaticky k nemu dostavam aj hranolky.

Plny sily vybieham na blizky kopec Point de vue odkial je fajn vyhlad na cele mesto. No odtialto to az tak moc modro nevyzera.

Po chodnikoch postavaju marokanci a niektorym turistom ponukaju svoje sluzby ale nic nutene. Jeden si odchytil dve bloncky co si isto myslia, ze tuto sluzbu budu mat gratis.

V meste kopa sikmacov, vsetko velke grupy, zrejme daytrip z neakeho mesta.

Inak ziadne hello my friend som nezaznamenal. Da sa tu odfotit aj so pstrosom keby niekto chcel. Na vecer zacina poprchat.

Este pred dazdom stiham ist do odporucanej restiky (cs z tangieru ma sem poslala) Restaurant Populaire Bab Ssour. Najskor to vyzeralo na domacu restiku ale po prichode dnu samy turista, tak ocakavanie ma hned presli. tajin fajn ale mala porcia. Polievku som si dal debil nanutit hribovu, vraj polievka dna, uplna pica, chutilo to ako sackova polivka. Neodporucam tuto restiku.

Po jedle este ohraite sa pri ohrievaci co mali na recepcii a smer postel, tu zabalenie sa do dvoch dek. Kurva uz nech som na juhu v teple.

Inak mesto za dobreho pocasia moze byt fajn, hlavne hory v okoli vyzeraju na fajn turistiku. Nuz bohuzial je zima a hlavne uz zajtra musim byt v kenitre, kde mam stretko s mahou a jej rodinou.

Bus podla recepcneho by mi mal ist 12/15 supratours, som teda zvedavy.

naklady (1€ = 10,9849dh dh=marocky dirham)

bus tangier-chefchaouen : 35dh + 10dh batozina

kuracia bageta + hranolky : 12dh

voda 1,5l : 6dh

placka (nieco ako nasa loksa) : 5dh

vecera, masovy tajin, polievka, caj : 62dh

foto
chefchaouen

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.008s; cc: 14; qc: 30; dbt: 0.0613s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb