24.den - Tamraght


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Souss-Massa-Draâ
December 22nd 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Noc v celku fajn, konecne nebola zima.

Ranajky uplne na smich. 1ks mandarinky, 1ks vajicka, 1 pohar caju, 1 mini jogurt a jedna mini placka. A to ,ze maju byt superb breakfast, hahaha

Najdeny normalny obchod kde kupujem vodu uz za 5dh, hned pri ubytku doprava a ulicka dole.

Pri ranajkach pokec s cechom co tu je uz skoro tyzden, pred tym bol len v marakesi ale ten sa mu moc nelubil, moc hlucny.

Chceli ho napalit na pomarancovom dzuse kde pytali miesto 4dh az 40dh, jasne,ze sa nedal.

Navstivil tam a jtie garbiarne a chvalil sa aky tam spravil super nakup. Kabelku zjednal zo 600 na 200dh.

V minulosti robil umele skaly po zoo v cz aj na svk, neskor ho prevelili na robenie vytvorov pre deti, to ho prestalo naplnat tak s tym sekol.

Ako hobby a cul uz to chcem mat ako hlavne povolanie kresli komiksy .

Tu nakreslil na stenu mapu maroka, domaci mu za to dali gratis obed. Uplne,ze na smich, obed za taku namahu a to si tusim aj farby sam kupoval. Mapa fakt skvela, chlapec ma talent.

Na plazi relax ale ten netrval dlho bo dosla ku mne svorka psov a smrdela mi pod nosom, tak pobratie sa na vzdialeny stred dlhej plazi. Tu uz konecne relax, len fukal opat studeny vietor, tak ziadne chytanie bronzu ale pekne obleceny si lezim v piesku obklopeny zozadu odpadkami. S oblecenim si starosti nerobim, tu vyhodim dalsiu suciastku, cul si to odnesie tricko s dlhym rukavom.

Na jedlo sa tentoraz zastavujem v domacej restike Restaurant Sanabil blizko babakoulu. Prevadzkuju to 2-3 zeny (podla toho ci dcera je v skole alebo nie).

Davam si sardinkovy tajin a caj. Ako starter mi prinasaju marocke sladkosti. Priprava trvala trosku dlhsie ale stalo to za to. Fakt genialne jedlo, mal som sem ist uz vcera. Pomer cena/vykon uplne paradny.

Napraskany zas pokec na terase s cechom a smer zapad slnka.

Ten uz stiham ale nic moc.

Na veceru opat do dnesnej objavenej restiky.

Povodne som si chcel dat len kavu s mlekom a neaky kolac. Jasne ,ze po ang nehovorili, iba dcera a aj ta nic moc.

Po 20.min mi prinasaju kavu s mliekom (to museli ist kupit do vedlajsieho obchodu) a neake tie sladkosti. Samozrejme to mi uz vyhladlo, tak reku dam druhu sancu kuskusu.

Opat dlha cakacka, zas boli zhanat suroviny ale to nevadi aspon je vsetko cerstve.

Priniesli mi mega tanier, bolo jasne,ze to nemam sancu zjest, zjedol som asi tak 1/3 ale pravdu povediac ani tentoraz som tomuto jedlu na chut neprisiel a uz si ho viac veru nedam.

Na ubytku, na terase klasika, domaci zhuleny, ja prepchany zaspavam na izbe.

Tepla voda tu tecie len na prvom poschodi, takze i ked je sprcha na mojom poschodi musim ist nizsie.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

voda 1,5l : 5dh

sardinkovy tajin + caj : 37dh

kuskus + kava s mliekom + kolaciky + kysle mlieko : 65dh

foto
Tamraght

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb