23.den - Tamraght


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Souss-Massa-Draâ
December 21st 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Vymotovama sa okolo 8/45, na recepcii este nik ale tentoraz som uz zaplatil vcera.

Inak ubytko mozem odporucit, maju aj fajn terasu.

Vonku na ulici zasa problem s jedlom, nikde nic az skoro pri bus stanici ma odchytava zenska a uz do seba tlacim tradicne marocke ranajky. Chleba omacany do olivoveho oleja a to vsetko zalievane cajom.

Na bus stanici opat stacilo povedat agadir a uz si ma odchytil nadhanac. Platim mu 200-kou, nema vydat, na zadok listku mi pise cislo, ktore mi ma vydat.

Po par minutach prichadza k nemu druhy nadhanac, nieco sa dohaduju, beru mi listok ten trhaju a davaju mi novy listok, tento mi uz ma vydat ale len 100-ku, este mi dlhuje 40dh, to zapisuje na druhu stranu lisku. Taketo zapisy robi viacerym ludom.

Tesne pred odchodom mi dava peniaze, batozinu tentoraz uz nedavam dore, hovorim petit, ok no problem.

Bus zapleneny asi tak z 1/4, predomnou sedi male dieta.

Vyrazame, opat zastavky ale moc ludi nenastupuje.

Zacina paradna jazda, same serpentiny, hory, vyhlad na more, sem tam kolonia somarov.

Ostre zakruty nerobia dobre dietatu predomnou a je to tu. Grca. Vygrcne sa na stolicku a presadne si na ciste miesto. Rodicia (?) maju u prdele.

Aby toho nebolo dost, zrazu niekto zo zadu vykrikuje, cely bus sa otaca co sa deje, stara pica sa tez dogrcala.

Ani sa nenazdam a uz som vo svojej dedine, palim za soferom nech zastavi.

Dedina teda nic moc, par domov v kopcoch.

Ako si tak idem smerom do ubytka Tamraght Surf Hostel , niekto na mna z terasy krici, aa to ma navadzaju kade mam ist.

Inac mali zle udanu gps polohu na bookingu, vo vedlajsej dedine.

Po prichode este platim specialnu taxu na dve noci. Recepcnemu davam 500dh (mam platit 268), vydava mi 12dh s tym ze 20dh mmi da neskor. ok

prichadzam na izbu, rozmyslam, ty vole ja som mu dal o 200dh vac, uzaj za nim utekam, vysvetlujem co sa stalo. Vybera z vacku 200dh + 20dh co mi dlhuje a vsetko je urovnane.

Som ozaj dobry pako, skoro som dosol o 200dh a henten kokot ma na to ani neupozornil.

Po ubytku smer plaz. Zastavujem sa v obchodiku kupit vodu, davam mu 5dh, chce este 2dh, na zadrhni sa. Na ubytku stoji 10dh.

Plaz dlha piesocna, len sa tu uz zacina vystavba turistickych komplexov.

Vo vode par surferov, na plazi kone, tava a svorka psov.

Z relaxu na plazi nazad obchod kde som kupil vodu, ludia tu aj jedli. tak reku si dam nieco lacne a nie predrazene veci z okolitych restik.

Kava s mliekom, sosovicovy privarok. Davam mu 20dh a cakam kym mi vyda, a ta kurva sa tvarila,ze mu davam este malo. Jebat ta kokot, sem uz nepachnem. Musim najst novy obchod.

Tento obchod sa nachadza na hlavnej ceste oproti bus zastavke. Nepodporujte tuto kurvu.

Na izbe spim s cernochom s eriterie, 5 rokov pracoval v norsku. Vdaka pokecu s nim nestiham zapad slnka na plazi ale chytam ho uz v polke ceste.

Prechadzka dost daleko po plazi a za tmy padam do restiky Babakoul , tu som si chcel dat najskor jednu specialitu ale tu nemali, tak koncim pri pizze, na tajin nemam chut.

Pizza fajn ale fakt strasne mala za tie peniaze.

Na ubytku relax na terase, kde su domaci uz zhuleny a kukaju futbal.

Jeden cech tu nieco pise na stenu, tez je trochu zhasiseny.

Na izbe mam aj drbnutu finku, co zvnutra zamkla, do usi si dala spunty. Som zvedavy ako sa dostane dnu cernoch co isol do agadiru za kamosmi. Jednoducho vsetkych nas zobudi buchanim na dvere ale pica finska to nebude vnimat, bo ma v usach spunty.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

bus 10/00hod essaouira-Tamraght : 60dh

chleba s olivovym olejom, caj : 10dh

2xubytko Tamraght Surf Hostel, 6dorm, share wc,ranajky : 268dh

voda 1,5l : 7dh

kava s mliekom, sosovicovy privarok : 20dh

pizza, kava s mliekom : 60dh

foto
Tamraght

Advertisement



Tot: 0.576s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 54; dbt: 0.3489s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb