19. den - kenitra


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Rabat-Salé-Zemmour-Zaer
December 17th 2017
Published: December 31st 2017
Edit Blog Post

Dobre vyspaneho ma dole cakali uz ranajky.

Po jedle smer plaz Mehdia.

Cestu nam skrizila vystavba novej ulice ale zakaz vjazdu na stavenisko v maroku nic neznamena, tak sme im tade prefrcali.

Pri plazi strasne kvanta novych domov ale asi 80percent prazdnych, niektore komplexy maju aj vlastne bazeny avsak jeden mal dokonca aj vlastny mini aquapark s toboganmy, bazenmi. Vau ale pre normalneho marocana je to drahe.

Prechadzka az na koniec hradze, prudi tu rieka do mora, kopa rybarskych lodi a na druhej strane zasa kopa surferov.

Policajti tu hliadkuju na konoch.

Plaz siroka,piesocna a cista, len more je urcene iba na surf, bo velke vlny.

Po fajn prechadzke po hradzi navrat k rybiemu trhu pri pristave. Tu vybiehame spolu s mahou a mamou do skladu kde sa predavaju cerstve ulovky. Ideme k ich znamym, mama vybera rozne ryby a morske obludy. Je tu fakt kopa roznych ryb, dokonca aj jeden zralok.

S plnymi igelitkami sa presuvame autom do blizkej restiky kde nam tento nakup ukuchtia.

Jedna restika je aj pri rybom trhu ale ta vraj neni dobra.

Tak kotvime teda v grillade doha . Usadzame sa vonku na terase,bo dnu to je plne.

Casnici nam na stol prinasaju papiere, na ne kladu v kosikoch chlieb a 3 druhy omacky. To je ako predjedlo.

Neskor nam prinasaju prazdne taniere a velku misu ryb, chobotniciek, kreviet a hranolky k tomu. Tak toto neni sanca zjest. A tak aj bolo, asi 1/4 s dava zabalit.

Ryby boli fakt uzasne, cerstve masko najlepsie chuti a hlavne ked co clovek papa rukami

Skusal som nalievat caj z vysky ale dostal som sa asi len do neakych 20cm a potom to slo vsetko vedla.

Napraskany este umyt ruky a nazad na byt

Tam pokec a relax.

Pred tym ale este zastavka vo fajn kaviarny Café River Club pri rieke. Uzasne miesto na relax pri vode, kde stebotu vtaci, skoda,ze len neni orientovana na zapad slnka.

Tu spojenie mami a mimi facebooku s mahou, hned nam zacali chodit spravy zo slovenska 😊

Opat som nemohol zaplatit ucet, uz ma to zacina srat.

Maha ma este pred prichodom varovala aby som pred otcom nespominal jej priatela, bo tu priatel neexistuje, iba manzel.

Povodne som mal ist s nim a snou dnes na turisitku ale kedze je vojak odvolali ho na manevre.

Na veceru uz len lahka polievka.

Zajtra skore vstavanie okolo 5/00.

naklady (1€ = 10,9849dh dh=marocky dirham)

0

foto
kentira

Advertisement



Tot: 0.697s; Tpl: 0.021s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.3601s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb