niet veel tijd om te schrijven


Advertisement
Malawi's flag
Africa » Malawi » Northern » Mzuzu
March 5th 2008
Published: March 5th 2008
Edit Blog Post

een paar fotokes om jullie toch een beetje jaloers te maken...


Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement

Nkata bayNkata bay
Nkata bay

zalig zonnen aan het meer... aan de andere kant kun je tanzania zien liggen als je goed kijkt...
DanielDaniel
Daniel

Dit is Daniel mijn houseboy die aan het koken is... jaja zo primitief is het
forestforest
forest

het woud naast de sanctuary
VwazaVwaza
Vwaza

Het meer in Vwaza Marsh Game Reserve, maar het was al wat donker aan het worden
het huishet huis
het huis

hierin woon ik dus...
termietentermieten
termieten

... en zij ook. En ze kunnen serieus bijten, tot bloedens toe... en er is er eentje in geslaagd om onder mijn rok te kruipen en in mijn gat te bijten...
verjaardagsfeestjeverjaardagsfeestje
verjaardagsfeestje

dit zijn de mensen die op mijn feestje waren... en de achtergrond is mijn kamer... en jaja ze hebben gedanst
regenregen
regen

tja... regenseizoen
babybaby
baby

De vrouwen werken hier op het veld met de baby op de rug, ook al is hij nog maar 1 maand...
nog aapjesnog aapjes
nog aapjes

ze komen zelfs tot aan mijn huisje
nog Nkata Baynog Nkata Bay
nog Nkata Bay

Weekendjes daar zijn altijd heel plezant, maar ik verbrand toch wel altijd ergens...
MzuzuMzuzu
Mzuzu

Zo ziet een stad er hier uit


Tot: 0.125s; Tpl: 0.023s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0752s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb