vakantie


Advertisement
Malawi's flag
Africa » Malawi » Northern » Mzuzu
March 27th 2008
Published: March 27th 2008
Edit Blog Post

dag,

ik ben nog steeds redelijk inspiratieloos... wat kan ik vertellen... even denken...
Ik veretrek vandaag naar Kafkule, het is beslist, ik begon me toch te vervelen in de sanctuary. Ik zal moeten reizen tussen 50 kippen in de achterbak van een pick-up op hobbelwegen, maar bon, dat lukt wel. Kafkule is een echt afrikaans dorpje, zonder lopend water of elektriciteit. Ik zal wel elektriciteit hebben door zonnepanelen, joehoe, leve de technologie. Wat ik daar zal doen, is een project met kiekens. De plaatselijke school en enkele dorpen daar rond krijgen kippen en ze moeten leren hoe ze houden, er moeten koten gebouwd worden enzo., veel te doen dus.
Vorig weekend ben ik nog maar eens naar het meer geweest om toch een beetje te relaxen na al dat hard werken in de sanctuary. Bijna iedereen van Kwassa van het noorden was daar, plezant dus. Het weekend daarvoor was ik in Kafkule,weer met iedereen, om een vlaamse kermis te organiseren in de school daar. Het was niet echt een vlaamse kermis, maar eerder spelletjes van in de scouts met pannekoeken en frieten (zonder mayonaise want we waren de mosterd vergeten). Ik denk dat ze zich wel geamuseerd hebben.
Zal het daarbij moeten laten want mijn tijd is weer op
tot de volgende


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0391s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb