Noen inntrykk


Advertisement
Kenya's flag
Africa » Kenya » Nairobi Province » Nairobi
November 11th 2007
Published: November 11th 2007
Edit Blog Post

Hei igjen!

Tenkte bare jeg skulle legge ut noen bilder fra turen så langt, så dere får se litt av det jeg skriver om med egne øyne. Har ikke tid til å legge ut så mange, men det er noen få av mange fine øyeblikk!


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

LandsbyguttLandsbygutt
Landsbygutt

En glad gutt som bodde i landsbyen vi besøkte Green Belt Movement!
Fotball i ChestaFotball i Chesta
Fotball i Chesta

Slik spiller guttene fotball i Chesta. Da jeg spilte barbeint, fikk jeg en stor blemme på tåa.
SoloppgangSoloppgang
Soloppgang

Soloppgangen i Chesta var fantastisk. 2 dager var jeg så tidlig oppe at jeg fikk se den. Dette bildet er tatt om morgenen under oppholdet hos en lokal familie.
Dans og trommerDans og trommer
Dans og trommer

Underholdning av ungdommer fra slummen, når vi besøkte MYSA prosjektet i Mathare slummen. MYSA er kanskje kjent for mange gjennom Mathare Uniteds deltakelse i Norway Cup mange ganger.


Tot: 0.095s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb