Intet nytt under solen...


Advertisement
Kenya's flag
Africa » Kenya » Nairobi Province » Nairobi
October 24th 2007
Published: October 24th 2007
Edit Blog Post

Wet kissWet kissWet kiss

Giraff farmen i Nairobi!
Heisann blekansikter!

Habari?

Jeg har ikke så mye nytt å melde, annet enn at det er varmt, og vi er slitne. I dag var tredje og siste dagen på universitetet, hvor vi har hatt forelesninger i tre dager. Jeg drikker chai (te med melk) flere ganger om dagen, og har blitt avhengig av det. I morgen skal vi ned på markeder i sentrum, og se oss rundt i sentrum... I går kveld ble jeg kjent med en av de ansatte her, som også er en stor fan av Manchester United! Vi så champions league sammen, og pratet en del... Han fortalte meg blant annet at han har en sønn på 1 år, som heter Wes Brown, altså oppkalt etter Manchester United spilleren Wes Brown! Dette gav han lett respekt hos meg.

Ellers skrev jeg noen kort i dag, skal poste dem i morgen tidlig. De bør være framme i Norge innen 1 uke, ifølge de ansatte her.

Tenkte forresten jeg skulle legge ut noen bilder av det som har skjedd så langt...

Med disse bildene sier jeg takk for nå!


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Barn i Ngong HillsBarn i Ngong Hills
Barn i Ngong Hills

Barn som solgte små ting som smykker, armbånd og lignende som mødrene hadde laget.
Intens tungeIntens tunge
Intens tunge

Giraffene var villige til å gjøre alt for å få tak i maten!
GeipGeip
Geip

Rare dyr!
GekkoGekko
Gekko

Fant en gekko på rommet en kveld... Skremte livet av me da den hoppa ut av skapet når i åpna det!


Tot: 0.161s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1064s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb