Apeland


Advertisement
Kenya's flag
Africa » Kenya » Nairobi Province » Nairobi
October 20th 2007
Published: October 20th 2007
Edit Blog Post

Hei! Endelig er vi framme i Kenya, etter 2 dogn med minimalt lite soving, og en lang flytur. Etter aa ha oppholdt meg i Oslo noen dager, uten rent vann i springen, er vi naa i Nairobi. Her kan vi faktisk drikke vann fra springen... 1-0 til Afrika! Ostlendingene i reisefolget mitt mener veiene er humpete og elendige. Ja, det humper, men i forhold til veinettet paa vestlandet, er vel dette bare barnemat. Et spark i leggen til den norske regjeringen dette, 2-0 til Afrika. Ellers er det fint og varmt, god mat, og fine folk. Er flere nordmenn som bor paa dette anlegget, og utrolig nok traff jeg paa en bekjent i gaar kveld, som jeg gikk paa skole med i Molde. Verden er liten... I dag er en nasjonal fridag, saa vi slapper bare av og nyter veret. Tastaturet her er haaplost, og som dere sikkert har forstaatt mangler det de tre siste norske bokstavene i Alfabetet. Dere faar bare prove aa forstaa. Naa maa jeg dra, vi skal ut aa se oss litt rundt. Forresten, det er apekatter paa taket her. De bor i et tre inne paa omraadet her visstnok. Slikt har vi heller ikke i Norge. Saa langt leder Afrika altsaa 3-0, over det saakalt beste landet aa bo i hele verden. HAH!

Skal prove aa legge ut noen bilder etterhvert. Hadet saa lenge!

PS: Selv om vi naa befinner oss ca 1800 meter over havet, har vi ikke sett et eneste snofnugg. Hehehe!

Advertisement



Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb